یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34906 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۳۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تحویل ۳۰مسکن به مددجویان حجت السلام والمسلمین ابراهیم یعقوبیان امام جمعه آمل درهمایش بزرگ جهادگران فاطمی باتبیین جهادگران مخلص عنوان کرد: جهادگر فاطمی یعنی در استمرار خط حضرت زهرا سلام الله علیها بودن است. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه ناحیه آمل در همایش برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی که در حسینیه ثارالله […]

تحویل ۳۰مسکن به مددجویان

حجت السلام والمسلمین ابراهیم یعقوبیان امام جمعه آمل درهمایش بزرگ جهادگران فاطمی باتبیین جهادگران مخلص عنوان کرد: جهادگر فاطمی یعنی در استمرار خط حضرت زهرا سلام الله علیها بودن است.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه ناحیه آمل در همایش برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی که در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد گفت: بسیج سازندگی درهرشرایطی قبل از ارگانهای دیگر به خدمت رسانی مردم اقدام می کند، بخصوص امروزه جوانان طلایه داران این عرصه هستند.

تحویل 30مسکن به مددجویان
تحویل ۳۰مسکن به مددجویان
seyyedeamol.ir

تحویل ۳۰مسکن به مددجویان

به گفته عابدین داغمه چی:سال گذشته ۴۷ واحد مسکن مددجویان در شهرستان در نظر گرفته شد که با کمک بنیاد مسکن و کمیته امداد از این تعداد ۳۰ واحد به ارزش ۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی همچنین تصریح کرد: ۹۱ پروژه گلزار شهدا به ارزش یک میلیارد تومان در سال گذشته اجرا شد.

حمایت بسیج سازندگی از اشتغالزایی در اقتصاد مقاومتی

داغمه چی با تاکید براینکه یکی دیگر از حمایتهای بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی است، بیان کرد: در این راستا مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال زایی یا تکمیل طرح اشتغال  به ۱۵۰ نفرپرداخت شد.
وی از برنامه های دیگر جهادسازندگی به توزیع بسته های معیشتی پرداخت و افزود: ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۷میلیارد تومان به نیازمندان اهدا شد و همچنین ۵۰ جهیزیه برای نوعروسان اماده و برای شروع زندگی به آنها تحویل داده شد.
عابدین داغمه چی به تعمیرات منزل نیازمندان اشاره کرد و گفت:۳۰۰میلیون تومان برای تعمیرات منازل این عزیزان هزینه شد ودرمجموع خدمات جهادسازندگی و گروههای جهادی و مجمع خیرین و گروههای مذهبی ۴۰ میلیارد تومان،سال گذشته بعنوان همیار بسیج سازندگی در این زمینه پرداخت شد.

تحویل 30مسکن به مددجویان
تحویل ۳۰مسکن به مددجویان
seyyedeamol.ir

جهادگر فاطمی یعنی استمرار خط حضرت زهرا(س)

حجت السلام والمسلمین ابراهیم یعقوبیان امام جمعه آمل نیز دراین مراسم در تبیین جهادگرعنوان کرد: جهادگر فاطمی یعنی استمرار خط حضرت زهرا سلام الله علیها بودن است.

نشاط در دینداری

وی با بیان اینکه دین اسلام زیبایی های مادی، دنیویی و اخرویی را بدنبال دارد، اظهار داشت: دین، به زندگی لذت دنیاو اخرت می بخشد، دین نیامده که دنیاراتلخ کند، بلکه بهترین زندگی و با نشاط ترین زندگی را خواهیم داشت وقتی دین داریم.

آبادی کشور در گرو حکومت توحیدی

امام جمعه آمل باتاکید اینکه اگر جامعه ای توحیدی باشد دنیا را آباد خواهد کرد، خاطرنشان شد: درسایه ایجاد یک حکومت توحیدی دنیا اباد خواهد شد، اوج تمدن بشری امروز امریکاست که رنج به همراه اورده است، حاکمیتی دنیا را اباد می کند که حاکمیتی توحیدی باشد.
وی تصریح کرد: اگر امروز جهادگران فاطمی نام گذاری شدند، معنایش این است که استمرار بخش راه حضرت زهرا حضرت زهرا سلام الله علیها باشد و از آن دفاع کند و باعث عمران و ابادی شود و رنج را از بین می برند.

تبیین جهادگر فاطمی

امام جمعه آمل جهادگر فاطمی را در همه عرصه ها خواند و اظهار کرد: یک معنای جهاد این است که انسان اهل جهاد تنگه خود را در تنگه احد می بیند، خود ابزار سازی می کند و وسط میدان می آید؛ چرا که باور دارد، وسط جنگ است، یک جهادگر عرصه میدان شاید روزها به ان حتی غذا نرسد.

از کمترین امکانات استفاده می کنند، انسان اهل جهاد روز و شب نمیشناسد وقتی میبیند سیل امده با همه توان پای کار می اید
جهادگر فاطمی یک تنه درمقابل قومی می ایستد و دفاع از حق و حقیقت می کند اگر این خط استمرار داشته باشد منیت را در همه بخش ها حذف می شود.

تحویل 30مسکن به مددجویان
تحویل ۳۰مسکن به مددجویان seyyedeamol.ir

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید