شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36753 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بررسی بلندمرتبه سازی درآمل ارائه طرح جامع شهری جهت ارتقاءخدمات رسانی ارگانهای مختلف خدمات شهری و دستگاههای اجرایی شهرستانها از اهمیت بسیاری برخوردار است که باپیگیری فرماندار ویژه شهرستان آمل و نماینده منتخب، دکتر حاجی پور جلسات متعددی با مدیران کل و مسئولین شهرستانی در فرمانداری آمل برگزار شد. گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیرکل […]

بررسی بلندمرتبه سازی درآمل

ارائه طرح جامع شهری جهت ارتقاءخدمات رسانی ارگانهای مختلف خدمات شهری و دستگاههای اجرایی شهرستانها از اهمیت بسیاری برخوردار است که باپیگیری فرماندار ویژه شهرستان آمل و نماینده منتخب، دکتر حاجی پور جلسات متعددی با مدیران کل و مسئولین شهرستانی در فرمانداری آمل برگزار شد.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیرکل راه وشهرسازی استان مازندران درجلسه هماهنگی امورعمرانی شهرستان آمل درفرمانداری این شهرستان به مهمترین برنامه های شاخص شهرسازی آمل در سال ۱۴۰۳ اشاره کردوگفت: یکی از مسائلی که باید درخصوص راه و شهرسازی آمل توجه داشت؛ بحث دردستورکار قراردادن طرح جامع شهرآمل است که درسال گذشته ما طرح را درشورای قراردادی برنامه ریزی استان به تصویب رساندیم.

بررسی بلندمرتبه سازی درآمل

 علی دیوسالاربااعلام اینکه ظرف۲ماه آینده این طرح درجلسات کارگروه؛ بعنوان پروژه زیربنایی مورد بررسی بیشتری قرارخواهدگرفت، بیان داشت:انشالله در بحث نظام کاربری ونظام دسترسی ونظام ضوابط مقررات درکارگروه به نتایج خوبی برسیم و با تصویب توافق نامه ها هرچه زودترطرح به مرحله عملیاتی برسد.

وی همچنین از بلندمرتبه سازی در شهرستان آمل می گوید: یکی از مطالبات شهروندان آملی بلندمرتبه سازی است که قرارشد ازطریق شهرداری آمل پرونده های مدنظر به دست ما برسد تا در کمیسیون ماده ۵ استان مطرح شود که متعاقبا بتوانیم تصمیمات خوبی، برای آن گرفته شود.

طرح اصلاح جاده دسترسی آمل چمستان

دیوسالار به کسب تسهیلات بانکی ۵۰۰میلیارد تومانی ازطریق بانک ملت و صادرات اشاره کردوافزود: در زمینه اجرای عملیات راه سازی تعریض محور دسترسی شهرستان آمل و تبع آن شهرهای همجوار چمستان و نور توانستیم دربحث ماده پنجاه و شش ۲۷۰میلیارد تومان از بانک ملت و ۲۳۰میلیارد تومان از بانک صادرات تسهیلات بانکی دریافت کنیم تا با توافق نامه نهایی با پیمانکار؛ تا پایان فروردین ماه امسال شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

اجرای پروژه های بخش لاریجان و دشت سر

وی بابیان اینکه عرشه پل نوا دربخش لاریجان آماده شد و تا پایان اردیبهشت امسال آسفالت آن نیز به بهره برداری خواهدرسید، ادامه داد: پارکینگ و جاده بخش دشت سر شهرستان آمل نیز دردست اقدام هست که سعی داریم تا اواخراردیبهشت امسال آن را به بهره برداری برسانیم.

روند کاری مسکن مهر قجرمحله آمل

مدیرکل راه وشهرسازی استان مازندران درخصوص ساخت مسکن مهر قجرمحله تصریح کرد: با توجه به اینکه درقدیم الایام این زمین مکان کوره های آجرپزی بوده خاک زمین اهدایی ۸ هزارمتری این پروژه در حال آزمایشات اولیه هست تا با اطمینان کامل پیمانکاربرای عملیاتی نمودن طرح اقدام نماید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید