دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-13
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32968 |
|
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

برخورد بامتخلفین ساخت و ساز روستایی در ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در جلسه کارگروه ممیزی ساخت وساز غیر مجاز استان مازندران، بر برخورد با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز روستایی و رصد رعایت قوانین در ساخت و ساز روستایی  بصورت دقیق تاکیدشد. به گزارش واحد خبری سیده آمل: عباس اکبرزاده رئیس سازمان نظام کاردانی […]

برخورد بامتخلفین ساخت و ساز روستایی

در ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در جلسه کارگروه ممیزی ساخت وساز غیر مجاز استان مازندران، بر برخورد با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز روستایی و رصد رعایت قوانین در ساخت و ساز روستایی  بصورت دقیق تاکیدشد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: عباس اکبرزاده رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان به همراه مهندس کمیل مومنی مسئول کارگروه ممیزی ساخت وساز غیر مجاز و سایر اعضا در نشست با اسماعیل مهرافزا سرپرست اداره کل بازرسی عملکرد حقوقی استانداری مازندران دیدار و گفت و گو نمود.

برخورد بامتخلفین ساخت و ساز روستایی

در این نشست مهندس کمیل مومنی بادله مسئول کارگروه ممیزی ساخت و ساز غیر مجاز استان مازندران  با اشاره به اینکه برخورد با متخلفین ساخت و ساز روستایی خط قرمزمان محسوب میشود خاطر نشان کرد: رعایت قوانین در ساخت و ساز روستایی ،  توسط کارشناسان سازمان نظام کاردانی ساختمان بصورت دقیق رصد می شود و گزارشات ، مستندات  قانونی به معاونت هماهنگی امور عمرانی ،معاونت دفتر فنی ، اداره کل بازرسی عملکرد حقوقی و دفتر فنی حمل و نقل امور عمرانی جهت معرفی به دستگاه قضایی  ارسال می گردد.

 وی استفاده بهینه از مهندسین سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در امر نظارت بر نحوه ساخت و ساز روستایی  را از برنامه های مهم و جدی در سال جاری برشمرد و یادآور شد : آماده همکاری با اداره کل بازرسی و عملکرد حقوقی استانداری مازندران در جهت برخورد با متخلفین ساخت و ساز غیر مجاز روستایی می باشیم.

ارائه گزارش به نهادهای ذی ربط

در پایان مهرافزا سرپرست بازرسی عملکرد حقوقی استانداری  از عملکرد رضایت بخش سازمان نظام کاردانی ساختمان  و اعضای کار گروه ممیزی ساخت و ساز غیرمجاز در ارائه گزارش به نهادهای ذی ربط تقدیر وتشکر نمودند در ادامه مقررگردید بصورت ماهانه گزارشی از روند ساخت و ساز غیر مجاز استان از طریق کارگروه به  معاونت عمرانی، اداره کل بازرسی ودفتر فنی ارائه گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید