پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35789 |
|
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بانوان ورزشکارهمپای مردان درهانگژو ورزشکاران آملی وحیدسعادتپور، حکیم منصوری، ابوالفضل کاظمیان و خانم زهرانصری ازملی پوشان ملی در این دوره از مسابقات پاراآسیایی هانگژو حضور دارند. ۴ ورزشکار آملی از ۱۵ ورزشکار نوانیاب مازندرانی در مسابقات پاراآسیایی هانگژو در حالیکه سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو ازاعزام ۲۱۲ ورزشکار ایرانی به این مسابقات […]

بانوان ورزشکارهمپای مردان درهانگژو

ورزشکاران آملی وحیدسعادتپور، حکیم منصوری، ابوالفضل کاظمیان و خانم زهرانصری ازملی پوشان ملی در این دوره از مسابقات پاراآسیایی هانگژو حضور دارند.

۴ ورزشکار آملی از ۱۵ ورزشکار نوانیاب مازندرانی در مسابقات پاراآسیایی هانگژو

در حالیکه سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو ازاعزام ۲۱۲ ورزشکار ایرانی به این مسابقات خبر می دهد سهم ورزشکاران توانیاب استان مازندران نیز چشمگیر بوده که امیدواریم دراین دوره از مسابقات قاره ای باعث افتخار مازندرانیها شوند.

نقی مهدوی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و توانیابان استان مازندران درحاشیه مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی درسالن ورزشی شهید فلاح شهرستان آمل درگفتگو با پایگاه خبری سیده آمل از حمایت های اداره آموزش و پرورش کودکان استثنایی و اداره بهزیستی وهیات ورزش های روستایی و اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل جهت برپایی مسابقات بومی محلی با معلولین و توانیابان این شهرستان تقدیرکرد وگفت: براساس شرح وظایف کاری ما در۲۲ شهرستان استان هیئات بسیار فعال داریم که شهرستان آمل از جمله قوی ترین و بهترین هیات های استان را دارد.

بانوان ورزشکارهمپای مردان درهانگژو

وی از شرکت ۱۵ ورزشکار و مربی درمسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین خبرداد و افزود: حضور بانوان در این دوره همپای آقایان بسیار خوشایند بود واین حضور رشد ۵ درصدی بانوان توانیاب را می رساند که حاصل زحمات همین هیئات ورزشی درشهرستانهاست.

اجر خدمت به معلولین

مهدوی تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت به معلولین؛ خدمت به نبی اکرم هست و ما طبق وظیفه، خوشه چین نعمات الهی از این سفره معنوی پروردگاریم.

حضور۴ ورزشکار آملی در مسابقات پاراآسیایی هانگژو

در ادامه مسعود فلاح، رئیس هیات ورزش های جانبازان و توانیابان شهرستان آمل با اشاره به حضور ۴ تن از ورزشکاران معلول شهرستان آمل در مسابقات پاراآسیایی هانگژو ابراز کرد: ورزشکاران آملی وحید سعادتپور، حکیم منصوری، ابوالفضل کاظمیان و خانم زهرانصری ازملی پوشان ملی در این دوره از مسابقات پاراآسیایی هانگژو حضور دارند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید