شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36735 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اولویت مدیریت شهری آمل رونق درآمدهای پایدارشهرداری مستلزم داشتن بانک اطلاعاتی ممیزی بهینه از املاک شهری است. اجرای طرح ممیزی و صدور شناسنامه برای کل املاک شهرها به ارتقای جایگاه مدیریت شهری و افزایش درآمد پایدارشهرداری ها منجرمی‌شود. احمدمحمدی،دراین خصوص هزینه اتمام اجرای طرح ممیزی شهرآمل رابا۴۰ الی۵۰ فیلت محاسباتی ۳۲میلیارد تومان اعلام کرد. رئیس شورای […]

اولویت مدیریت شهری آمل

رونق درآمدهای پایدارشهرداری مستلزم داشتن بانک اطلاعاتی ممیزی بهینه از املاک شهری است.

اجرای طرح ممیزی و صدور شناسنامه برای کل املاک شهرها به ارتقای جایگاه مدیریت شهری و افزایش درآمد پایدارشهرداری ها منجرمی‌شود.

احمدمحمدی،دراین خصوص هزینه اتمام اجرای طرح ممیزی شهرآمل رابا۴۰ الی۵۰ فیلت محاسباتی ۳۲میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس شورای شهرآمل در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل با بیان اینکه آخرین آمار اطلاعاتی طرح ممیزی آمل به سال ۸۵ برمی گردد، تصریح کرد: دراصل هر۵ سال بانک اطلاعاتی مدیریت شهری باید ازطریق آمارکسب شده بوسیله طرح ممیزی بروز رسانی شود.

مزیت های اجرای طرح ممیزی

احمدمحمدی مشاهده همزمان اطلاعات وشناسایی دقیق نقشه املاک و تغییرات کاربری جدید،سهولت درمحاسبه و صدورعوارض نوسازی، اداری، تجاری و کارگاهی ومکانیزه شدن سیستم پاسخ‌گویی را از مزیت های اجرای طرح ممیزی شهردانست.

اولویت مدیریت شهری آمل

اولویت مدیریت شهری آمل
اولویت مدیریت شهری آمل
seyyedeamol.ir

وی همچنین گفت: در حال حاضر از اولویت های این دوره مدیریت شهری و شهرداری آمل اجرای طرح ممیزی است تا با انجام آن وتکمیل به روزرسانی شده بانک اطلاعاتی مدیریت شهری بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

رئیس شورای شهرآمل ادامه داد:۴۰ تا ۵۰ فیلت اطلاعاتی در ۲ مرحله پیش نیازشناسایی و نقشه برداری و اجرای طرح موجود است که با پیمانکاران جداگانه قرارداد بسته شد تا دربازه زمانی ۱۸ ماهه طرح به مرحله تحویل و اتمام برسد.

انتخاب پیمانکار توسط مدیریت شهری آمل

محمدی هزینه اتمام اجرای طرح ممیزی شهرآمل را ۳۲میلیاردتومان اعلام کرد و افزود:پیمانکار مجری ازطریق سامانه ستادممیزی آمل طی ۳ مرحله تجدید مناقصه با گرید a با پایین ترین قیمت طبق دفترچه پیمانکار ذی صلاح بین ۴ شرکت از تهران انتخاب شد.

وی در توضیحات بیشتر خود خاطرنشان کرد: برای این کار از شهرهایی مثل مشهد، شیراز، تبریز، رشت و تهران طی بازدیدهای بعمل آمده از تجربیات آنها استفاده کردیم و نهایتا طبق آن چیزی که مدنظر ما با شرایط موجود مدیریت شهری آمل امکان پذیربود بصورت توافقی در ستاد ممیزی برای انتخاب پیمانکار و ادامه روندکاری به جمع بندی نهایی رسیدیم.

اولویت مدیریت شهری حاضر
اولویت مدیریت شهری حاضر
seyyedeamol.ir

ممیزی ۲۰هزارهکتار از آمل

محمدی با اشاره به اینکه برای شناسایی چالش ها وموانع شهری آمل ممیزی تاکنون در حدود نیم درصد سطح شهر بصورت پایلوت صورت گرفت، اضافه کرد: سال گذشته توسط پیمانکار تا ۲۰هزارهکتار اجرایی شد که با بررسی های مجدد و انتخاب پیمانکار از تهران سال ۱۴۰۳ ادامه کار برای تحویل ۱۸ ماه استارت خواهد خورد.

ضرورت تشکیل کمیته امنیت

به پیشنهاد رئیس شورای شهرآمل باید برای دقت ونظارت بیشتر کار با حضور فرماندار، یک کمیته تخصصی امنیت که زیر مجموعه شورای تامین هست، با حضور جانشینان اعضای شورای تامین، جهت رفع چالش هایی که حین کار بوجود می آید تشکیل و اقدامات لازم مدیریتی انجام شود.

هشدار شهردار آمل به پیمانکار ممیزی

 علی داوودی شهردارآمل با تاکیدبر حفظ قوانین وحقوق شهروندی نیزبیان داشت: از پیمانکار طرح خواهش می کنم در انتخاب نیروهای انسانی و افراد بکارگیری شده خود دقت لازم را داشته باشد.

شهردارآمل ضرورت آموزش نیروها را به پیمانکار حاضر متذکرشد و عنوان کرد: توجیه بودن نیروها به روش کار ورود منازل بسیار حائز اهمیت است تا چالش جدیدی برای مجموعه مدیریت شهری بوجود نیاید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید