شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36742 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آمل ۱۴۰۳متحول می شود داوودی درپاسخ به سوالات خبرنگاران، شفاف سازی پروژه های شهری آمل راحق مردم دانست وشبهات مطرح شده راتوضیح داد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: درآخرین نشست خبری شهردارآمل با اصحاب رسانه، علی داوودی با توصیف اینکه رسانه چشم بیدار جامعه هست افزود: به دلیل حجم بالای برنامه های اجرایی که […]

آمل ۱۴۰۳متحول می شود

داوودی درپاسخ به سوالات خبرنگاران، شفاف سازی پروژه های شهری آمل راحق مردم دانست وشبهات مطرح شده راتوضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: درآخرین نشست خبری شهردارآمل با اصحاب رسانه، علی داوودی با توصیف اینکه رسانه چشم بیدار جامعه هست افزود: به دلیل حجم بالای برنامه های اجرایی که با حقوق شهروندی اجین شده است بالطبع شهرداری موردتوجه ترین دستگاه اجرایی رسانه خواهدبود.

ثبت یکصدمین سال شهرداری آمل

وی درپاسخ به اولین سوال درخصوص چگونگی جشن یکصدمین سال شهرداری آمل بیان داشت: درحقیقت قصدما اجرای جشن بزرگ با حضور مسئولین کشوری، استانی، شهرستانی و هنرمندان وشهروندان بود که متاسفانه به دلیل عدم وجود امکانات مالی و بودجه لازم، همچنین ذیق وقت مناسب دیدیم خیلی مختصر و مفید این اتفاق را درقالب ثبت تمبر یکصدمین سال فعالیت شهرداری آمل به اجراء برسانیم.

داوودی درشفاف سازی پروژه هسته مرکزی شهرآمل با تاکیدبراینکه تکلیف این طرح کاملا روشن هست، ادامه داد: نه فروشی اتفاق افتاده و نه چیز مبهم دیگری وجود دارد، این پروژه بنظر بنده یک کار شاخصی هست که از ادوار قبل شهرداری مانده بود و هر طرحی تبعاتی دارد قرار نیست با ساخت ۲ یا ۳ شبهه بی اساس کل طرح را زیر سوال برود.

شهردارآمل درشرح مطالب خود تصریح کرد: این طرح را با تخریب ساختمان شهرداری آغاز کردیم و بدنبالش تقریبا بالغ بر۳۰ غرفه از ۲ طرف دیوارهای ضلع شرقی و غربی، تماما رو به فضای حیات شهرداری به اجرا در می آید و تغییراتی اساسی از جلوی مدرسه امام تا به پل معلق و بین ۲ پل و درنهایت سمت سینما بهمن پیاده رو سازی به سبک زیبای سنتی ترکیبی از سنگ فرش و فضای سبز بصورت تفرجگاه اجراء می شود و عملا حیات شهرداری نیز با این طرح در معرض عموم قرار می گیرد.

آمل اولین مجری هسته مرکزی درمازندران

به گفته داوودی اشل زیبا سازی هسته مرکزی آمل در بازه زمانی ۱۸ماه به انجام خواهدرسید که به نوبه خود بسیار فضای جذابی است که دراستان مازندران برای اولین بار اتفاق می افتد و شهرهایی مانند رشت و تهران از تجربه این کار بسیار راضی بودند.

موانع اتمام طرح جامع تفصیلی آمل

وی در رابطه با زمان و چگونگی اتمام طرح جامع تفصیلی شهرآمل پاسخ داد: طرح جامع ما تا شورای برنامه ریزی استان هم رفت که باید ترجمه آن اتفاق بیافتد که موضوعاتی مانند افزودن روستاها به شهر خصوصا درمورد روستای شاد محل که جزء بخش دشت سر هست، مشکلاتی اعم از خارج بافت بودن بخش مرکزی شهرآمل است که نمی توان این اقدام را اجرایی کرد.

انجام لکه گیری جایگزین آسفالت

شهردار آمل در رابطه با آسفالت شهری آمل عنوان کرد: شاید به جرات بگویم در طول تاریخ شهرداری آمل این حجم از لکه گیری آسفالت در این مدت کاری بی سابقه بوده که زمان تصدی شهرداری بنده روزی ۶تن لکه گیری انجام می شد ولی در حال حاضر روزی ۴۰تن لکه گیری صورت می گیرد.

آسفالت بلوار طالب آملی دردست اقدام

وی درخصوص آسفالت معابر اصلی شهرآمل اضافه کرد: متاسفانه با ۳ مشکل عمده برخورد کردیم که یکی از آنها خرابی تجهیزات کارخانه آسفالت ما بود که قطعات آن درحال تعمیرات هست و این قول معوق شده را حتما در اوایل سال جدید محقق خواهیم کرد.

همکاری با مدیریت اکسین آمل

علی داوودی درجواب به سوال پایگاه خبری سیده آمل مبنی بر چگونگی روند کاری با مدیریت اکسین آقای طاهری پور برای تعریض و زیباسازی میدان ۱۷شهریور،اظهارداشت: ۳ توافقنامه با آقای طاهری پور بسته شد که بنا به دلایل سلیقه ای شهرسازی تاکنون به انجام نرسید که درپی رفع موانع آن هستیم تا به انجام برسد.

آمل ۱۴۰۳متحول می شود

وی از برنامه های شاخص شهری آمل به زیباسازی المان میدان هزارسنگر و ورودی هراز به شهر و هسته مرکزی آمل اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود این ۳ پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد که پروژه های بعدی چون در فاز مطالعاتی است نمی توان درحال حاضر چیزی عنوان کرد.

همسان سازی ناوگان حمل ونقل

شهردار آمل درمورد مناسب سازی ناوگان خودرویی جهت تسهیل رفت و آمد معلولین با شدت بالا اعلام کرد: انشاالله در سال آینده این اتفاق خواهد افتاد.

انجام کارهای معوقع درسال جدید

علی داوودی اذعان داشت: اگرمشکل و چالش جدیدی بوجود نیایدهمه این طرح ها و طرح پارکینگ طبقاتی شهرداری در آفتاب ۱ با مدل سرمایه گذاری که مجوز آن هم گرفته شد به اجراء می رسد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید