جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34158 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اهل قلم فراخوان شدند. طاهره فراتر از عصر و زمان خود همه یافته هایش از جهان پیرامون خود را به زیبایی با قلم شیوا درقالب دلنوشته بر کاغذ می آورد. دلنوشته هایی که امروز یاد و خاطره او را بعنوان دختری نوجوان با هوش و باذکاوت زنده نگه داشته است تا الگویی برای نسلی شود […]

اهل قلم فراخوان شدند.

طاهره فراتر از عصر و زمان خود همه یافته هایش از جهان پیرامون خود را به زیبایی با قلم شیوا درقالب دلنوشته بر کاغذ می آورد. دلنوشته هایی که امروز یاد و خاطره او را بعنوان دختری نوجوان با هوش و باذکاوت زنده نگه داشته است تا الگویی برای نسلی شود که در عصر موج سواری های رسانه ای بر سر دوراهی اما و اگرها مانده اندو سرگردان از خوراک فکری که هیچ سنخیتی با ماهیت پاک درون آنها ندارد دست و پنجه نرم می کنند، باشد

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فاطمه دایی، دانشجوی دانشگاه بنت الهدی بعنوان دبیر بخش دلنوشته جشنواره طاها ستاره شمالی شرایط شرکت دراین بخش را اینگونه بیان کرد: بخش دلنوشته جشنواره “طاهاستاره شمالی” ویژه رده سنی نوجوان و جوان هست.

اهل قلم فراخوان شدند.

وی در ادامه افزود: هدف از اجرای بخش دلنوشته در این جشنواره، کشف و رشد استعداد های هنری، فرهنگی نوجوانان و جوانان، همچنین ارتقاء سطح آگاهی آنها از چگونگی حماسه اسلامی و مقاومت مردمی شهر هزارسنگر درششم بهمن سال ۶۰ بوده است.

موضوعات بخش دلنوشته جشنواره

این دانشجوی جوان همچنین اذعان داشت: علاقمندان شرکت کننده می توانند پیرامون موضوعات: ایثار و شهادت، مقاومت، نقش دانش آموزان درجامعه کنونی، سیره زندگی و نحوه شهادت شهیده سیدطاهره هاشمی مطالب خود را حداکثر در ۲۰۰ کلمه بصورت pdf با درج مشخصات فردی : ۱- نام:  ۲- نام خانوادگی: ۳- نام پدر: ۴- کدملی: ۵- نام استان: ۶-نام شهر: ۷-تلفن همراه ۸- پایه تحصیلی به نشانه ایمیل: seyyedeamol97@gmail.com  ,  و یا به شماره ایتا  ۰۹۱۱۸۲۴۱۴۸۱ ارسال نمایید.

قابل ذکراست:آثار فاقد شناسنامه داوری نخواهد شد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید