شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36317 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۷:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

المپیادورزشی طلاب در اهواز برگزارمی شود حجت‌الاسلام حسین حسین‌زاده برسمنانی امام جمعه بخش و شهر امامزاده عبدالله بعنوان سرپرست المپیاد ورزشی طلاب استان مازندران در گفتگوبا پایگاه خبری سیده آمل از اعزام تیم والیبال طلاب و روحانیون مازندران به مسابقات کشوری در اهواز خبرداد و گفت: مسابقات قهرمانی ورزش‌های طلاب و روحانیون مازندران به میزبانی […]

المپیادورزشی طلاب در اهواز برگزارمی شود

حجت‌الاسلام حسین حسین‌زاده برسمنانی امام جمعه بخش و شهر امامزاده عبدالله بعنوان سرپرست المپیاد ورزشی طلاب استان مازندران در گفتگوبا پایگاه خبری سیده آمل از اعزام تیم والیبال طلاب و روحانیون مازندران به مسابقات کشوری در اهواز خبرداد و گفت: مسابقات قهرمانی ورزش‌های طلاب و روحانیون مازندران به میزبانی مرکز مازندران برگزار شد که متعاقبا تیم‌های برتر خود را برای حضور درالمپیاد ورزشی طلاب و روحانیون سراسر کشور به میزبانی استان خوزستان اماده کرده اند.

 وی درادامه افزود: رقابت‌های طلاب و روحانیون مازندران با حضور نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار دراین دوره شرکت خواهند داشت که چهار تیم از شهرستان آمل در رشته‌های والیبال، تیراندازی، فوتبال دستی و دارت به مقام قهرمانی رسیدند.

به گفته سرپرست المپیادورزشی طلاب استان مازندران، شهرستان آمل موفق شد در هر چهار رشته ورزشی نماینده مازندران در مسابقات کشوری شرکت کند.

المپیادورزشی طلاب در اهواز برگزارمی شود

وی تصریح کرد: المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون کشور از هشتم تا یازدهم بهمن امسال به مدت چهار روز برگزار می‌شود که شهر اهواز از استان خوزستان میزبان این رویداد مهم فرهنگی ورزشی است

حسین زاده برسمنانی خاطرنشان کرد: همچنین دومین دوره جشنواره و المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون سراسر کشور را نیز پیش رو داریم.

شرکت ۸ تیم از مازندران در المپیاد ورزشی کشور

وی با اشاره به اینکه مسابقات استانی با تلاش حوزه علمیه کشور و مسابقات کشوری از سوی سازمان بسیج طلاب کشور به صورت سازمان دهی شده برگزار می‌شود، اظهارداشت: ازهر استان هشت تا ۱۲ تیم در مسابقات کشوری حضور دارند و مازندران در این رویداد ۸ تیم را به میدان اعزام کرده است  که چهار تیم از شهرستان آمل هستند و در مسابقات استانی به مقام قهرمانی دست یافتند.

 حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی ابرازکرد: از رشته ورزشی والیبال ۱۲ ورزشکار، رشته تیراندازی یک ورزشکار، رشته دارت یک ورزشکار و رشته فوتبال دستی دو ورزشکار به همراه مربی به اهواز اعزام می‌شوند.

 سرپرست المپیاد ورزشی طلاب مازندران یادآور شد: مسابقات ورزشی طلاب و روحانیون مازندران از سطح کمی و کیفی مطلوبی برخوردار بود و ورزشکاران طلاب توانستند با درخشش در رشته های مختلف، خود را برای حضور در رویدادهای مهم ورزشی کشور آماده کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید