پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35297 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

افزایش امکانات بیمارستان شمال مراسم تجلیل از چهره های ماندگار پزشکی در همایش پزشکان شهرستان آمل برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: نخستین همایش بزرگ پزشکان آمل به همت بیمارستان فوق تخصصی شمال در تالار اریکه این شهرستان برگزار شد. دکتر کربلایی زاده رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل در این […]

افزایش امکانات بیمارستان شمال

مراسم تجلیل از چهره های ماندگار پزشکی در همایش پزشکان شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: نخستین همایش بزرگ پزشکان آمل به همت بیمارستان فوق تخصصی شمال در تالار اریکه این شهرستان برگزار شد.
دکتر کربلایی زاده رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل در این مراسم با اشاره به تاریخ صد ساله دوره پزشکی شهرستان آمل گفت: در گذشته کشورمان باحضورپزشک خارجی و کمبود نیروی پزشکی روبرو بوده، اما امروز ایران جز پیشرفته ترین کشورها در علوم پزشکی است.

وی در ادامه افزود: این‌ موفقیت حاصل دغدغه‌ و پشتکار طبابت پیشکسوتان و بزرگان پزشکی بوده که بر تلاش خود استوار ماندند.

افزایش امکانات بیمارستان شمال

کربلایی زاده با بیان اینکه راه اندازی و ساخت بیمارستان شمال آمل از ۲۰ سال قبل آغاز شد، عنوان کرد: این بیمارستان باظرفیت ۱۵۰ تختخواب تاسیس شد و قابلیت افزایش تا ۴۰۰تخت رادارد که درحال حاضربرای ۲۵۰ تخت مجوز گرفته شده است.
به گفته رئیس بیمارستان شمال آخرین و مدرن ترین تجهیزات پزشکی در بیمارستان شمال موجود هست که همچنین سرمایه‌های انسانی متبحروکوشا جهت خدمات سلامت باعث ارتقای این بیمارستان شده است.
وی تصریح کرد:این بیمارستان در دوران کرونا دوشادوش خدمات دولتی و سلامت مردم و شهر بدون منفعت طلبی به فعالیت خود ادامه داد.

کربلایی زاده از تدوین برنامه استراتژی ۵ ساله و کشف پتانسیل ناشناخته و اجرای برنامه‌ های درمانی در کار بیمارستان خبرداد و اظهارکرد: در رشته زنان برنامه ریزی انجام شده و در رشته‌های دیگر با همفکری پزشکان متخصص بزودی برنامه هایی دردست اقدام هست.
رئیس بیمارستان شمال به تجهیزات فوق تخصصی غربالگری شناسایی سرطان پستان، اشاره کرد و ابراز داشت: امکان هتلینگ سلامت، ارتقای سطح خدمات پرسنل، توسعه فضا و پرسنل پزشکی بخش اورژانس، رشد بخش قلب، توسعه و فعالیت مجدد اتاق‌های عمل، راه‌اندازی سه اتاق عمل بخش زایشگاه، طراحی زایمان بی‌درد، از برنامه‌های آتی این بیمارستان است.

بیمارستان شمال جزء ۴ بیمارستان برتر کشور است

در ادامه این همایش، دکتر منوچهر مجد رئیس سابق نظام پزشکی آمل و ازچهره های ماندگار این حوزه اضافه کرد: بیمارستان شمال جزو چهار بیمارستان مورد تایید وزارت بهداشت کشور است، که به لحاظ گردشگری و سلامت شناخته شده است .
وی با بیان اینکه بیمارستان شمال می تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود، اذعان داشت: این پروژه برای ارز آوری کشور بسیار حائز اهمیت است و می تواند با وجود پتانسیل موجود اتفاقات خوبی را درآینده برای استان و کشور رقم بزند.
مجد همچنین خاطرنشان کرد: این بیمارستان به دلیل تعرفه ناخالص و کم دربخش امور اقتصادی و مالی دچار چالش شده بود و اگر ادامه می داشت نمی توانست آنگونه که باید خدمات‌دهی درمانی را به مردم ارائه دهد.
وی باتاکید براینکه دراین خصوص با ورود بخش خصوصی شرکت فذا دربیمارستان شمال جهت توسعه خدمات درمانی بطور جدی ورود پیدا کرد و قطعا این کار باعث بهتر و بیشترشدن ارائه خدمات خواهدشد.

عدالت در درمان از ویژگیهای بیمارستان شمال است

مهندس حسام اردشیر قائم مقام مدیر عامل گروه نیز در این مراسم بیان داشت: بین قیمت و ارزش تفاوت وجود دارد و کار پرشکان خیلی با ارزش است.
کاری که امروزمی کنیم نتیجه تلاشی است که گذشتگان کردند و متعاقبا هرچه را که ما امروز بکاریم ایندگان از استفاده می کنند.
وی ضمن قدردانی از جامعه پزشکی مهمترین هدف این بیمارستان را تغییر رویکرد خدمات رسانی عنوان کرد تا برای نسل اینده بماند.

جذب کادر درمان در بیمارستان شمال آمل

اردشیر لاریجانی جذب حداکثری پزشکان با پرداخت درست جهت بالا بردن سطح درامد کادر درمان و خدمت پذیری دانست و اظهارکرد:باید ظرفیت های موجود را به بهره برداری برسانیم و از ان استفاده کنیم تا در بحث درمانی در استان و کشور نمونه باشیم
مهندس اردشیر خاطرنشان شد: بیمارستان شمال از جمله بیمارستانهایی است که کیفیت ممتاز خدمات پزشکی، حضور پزشکان برجسته و خوشنام در سطح ملی و فراملی، تعرفه‌های درمانی منصفانه، برخورداری ازآخرین دستاوردهای علمی وفناوری پزشکی و همچنین شرایط اقلیمی و آب ‌و هوایی مطلوب و دلپذیر همواره جزو مهم‌ترین مقاصد گردشگری سلامت در کشور بوده است.
قائم مقام مدیرعامل گروه افزود: عدالت در درمان عدالت  به معنی دسترسی یکسان افراد جامعه به خدمات درمانی بوده وباید مراقب حقوق مردم باشیم
حسام اردشیر تصریح کرد: هدف ما این است که مردم بخاطر درمان مجبور نشوند به شهر های دیگر بروند و مشکلات مسافت، حمل ونقل کم شود و این مقصد انقدر مهم است که همه به سمت آن حرکت میکنیم و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

تجلیل از پزشکان نمونه آملی

لازم بذکر است درپایان این مراسم که با حضور مسولین استانی و شهرستانی برگزار شد از جناب آقایان دکتر غفاری، دکتر مجد، دکترحیدزاده، دکتر حمزه رضایی، دکتر خطیبی، دکتر قلی زاده، دکتر هاشمی، دکتر بحری، دکتر اخوان، دکتر کیانی ، دکتر نجفی، استاد مقیمی و سرکار خانم دکتر گودرزی تجلیل بعمل آمد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید