یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35221 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آثار نقش خاطره موحدنیا نمایشگاه نقاشی ترکیبی پرنیان موحدیان با شرکت ۲۰۰ اثر به مدت ۳ رور در سالن اداره فرهنگ ارشاد شهرستان آمل در حال اجراء هست. پرنیان موحدنیا، بانوی نقاش در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل از برپایی ۳ روزه نمایشگاه نقاشی ترکیبی با همراهی هنرجویانش خبر داد و گفت: در این […]

آثار نقش خاطره موحدنیا

نمایشگاه نقاشی ترکیبی پرنیان موحدیان با شرکت ۲۰۰ اثر به مدت ۳ رور در سالن اداره فرهنگ ارشاد شهرستان آمل در حال اجراء هست.

پرنیان موحدنیا، بانوی نقاش در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل از برپایی ۳ روزه نمایشگاه نقاشی ترکیبی با همراهی هنرجویانش خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تعداد ۲۰۰ اثر با سبک های حرفه ای از سنین مختلف خردسالان و حتی بالای ۶۰ سال حضور دارد.

سبک های شرکت کننده درنمایشگاه

وی در ادامه افزود: آثار شرکت کننده در این نمایشگاه از نقاشی های خودم و هنرجویانم شامل رنگ روغن و سیاه قلم بوده که در سبک های رئال، سوءرئال و هایپر رئال از مناظر و پرتره است.

آثارشرکت کننده از استان

به گفته این بانوی هنرمند، آثار هنرجویانش از شهرستان آمل و شهرهای نور، محمودآباد، نوشهر، فریدونکنار و چمستان باعث خلق این نمایشگاه هنری شدند.

اولین استاد موحدنیا

پرنیان موحدنیا با تاکیدبراینکه اولین استاد من زنده یاد زابلی بوده و همیشه خواهد بود، اذعان داشت: نقاشی با قلم رنگ و روغن را از ابتدا نزد این استاد برجسته آموختم و به دنبال آن طراحی سیاه قلم را بصورت خودآموز با تمرینات مکرر یاد گرفتم.

آثار نقش خاطره موحدنیا

وی مشوق اصلی خود در ادامه هنر نقاشی را برادرش استاد محمد موحدنیا معرفی و اظهار کرد: مدت ۲۰ سالی هست که من به هنر نقاشی روی آوردم و از سال ۸۰ بصورت حرفه ای با برگزاری نمایشگاههای مختلف این هنر را ادامه دادم.

توصیه پرنیان موحدنیا به هنرجویان

موحدنیا با توصیه ای به علاقمندان رشته های مختلف هنر بخصوص نقاشی بیان داشت: اولین گام برای شروع هنر صبوری کردن بعد عشق ورزیدن و همچنین ممارست و تمرین مداوم هست تا هنرمند این ۳ کلید واژه موفقیت را نداشته باشد بعنوان هنرمندی چیره دست معرفی نخواهد شد.

وی در خاتمه از همه دوستان و همکاران خود که در برپایی نمایشگاه نقش داشتند تقدیر کرد.

 

آثار نقش خاطره موحدنیا
آثار نقش خاطره موحدنیا seyyedeamol.ir
آثار نقش خاطره موحدنیا
آثار نقش خاطره موحدنیا

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید