شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 29589 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

افتتاح تندیس سردار دلها دردل شهرآمل همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از تندیس قهرمان ملی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای مدافع حرم آمل رونمایی شد. به گزارش واحد خبری سیده آمل، پس از رونمایی از تندیس سردار دلها در دل شهر آمل با مکان یابی روبروی پارک طلایی، میدانی بنام […]

افتتاح تندیس سردار دلها دردل شهرآمل

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از تندیس قهرمان ملی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای مدافع حرم آمل رونمایی شد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل، پس از رونمایی از تندیس سردار دلها در دل شهر آمل با مکان یابی روبروی پارک طلایی، میدانی بنام “مدافعان حرم” با حضور امام جمعه آمل، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، فرماندارآمل، معاونین فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس و اعضای شورا و مدیران شهری، کنار گذر پارک دهکده طلایی بهره برداری و عملیات اجرایی پارک ساحلی هرازآغاز شد.

بنابراین گزارش به منظور ساخت و نصب تندیس سردار، مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال، ساخت و بهره برداری ازکنار گذر پارک دهکده طلایی (دیوار بتنی، مخلوط ریزی، آسفالت، اجرای جدول و روشنایی) مبلغ ۱۰ میلیارد ریال هزینه شد.همچنین به منظور اجرای فاز اول پارک ساحلی هراز مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد.

افتتاح تندیس سردار دلها دردل شهرآمل
افتتاح تندیس سردار دلها دردل شهرآمل
seyyedeamol.com

امام جمعه شهرستان آمل در مراسم رونمایی از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز یکی از بیاد ماندنی ترین روزهای شهر آمل است. مجموعه بزرگ شهرداری، شهروندان با همراهی شورا تمثال شهید مدافع حرم را نصب کردند تا ایثار و از خود گذشتگی را برای آیندگان به یادگار بگذارند.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: از اعضای شورا می خواهیم دست به دست هم و با همدلی در کنار شهردار سالم، بسیجی و با صلابت بمانند و با اختیاری که به شهردار می دهند، شاهد افتتاح پروژه های جدید و بزرگتر در شهر آمل باشیم.

شهردار آمل در حاشیه این مراسم گفت: تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف تکریم و یادآوری مجاهدت ها و ایثارگری این مرد همیشه در صحنه در طول عمر این انقلاب اسلامی در میدان شهدای مدافع حرم آمل نصب شد.

افتتاح تندیس سردار دلها دردل شهرآمل
افتتاح تندیس سردار دلها دردل شهرآمل

سید حمید هاشمی در ادامه از بهره برداری کنار گذر ورودی پارک دهکده طلایی خبر داد و اظهار داشت : هدف از اجرای این پروژه هدایت وسایل نقلیه به مقصد خیابان امام رضا (ع) ، بلوار شهید بهشتی و کاهش بار ترافیکی میدان شهدای مدافع حرم و هسته مرکزی شهر است.

هاشمی از همکاری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای پروژهای عمرانی شهرداری تقدیر و از صبر و شکیبایی مردم آمل در طول اجرای این پروژه ها تشکر کرد و گفت: پروژه کنار گذر پارک طلایی بخشی از پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر است.

 

هاشمی همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت پارک ساحلی در حاشیه رود خانه کبیر هراز واقع در بلوار آزادگان خاطر نشان کرد : این پروژه در فاز اول با اعتبار بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال با عرض بستر جاری ۳۵ تا ۷۰ متر از بند آهی رود تا مسجد امام محمد باقر (ع) به طول ۶۵۰ متر انجام خواهد شد که هدف از اجرای این پروژه ایجاد منطقه تفریحی ، گردشگری و ورزشی برای شهروندان است.

شهردار آمل یادآور شد؛ در این پروژه ۶ سد لاستیکی پیش بینی شد که در فاز اول آن ۳ سد اجرا و ساخته می شود . ساخت مسیر پیاده روی، پیست اسکیت و دوچرخه سواری ، فضای سبز ، پارک و سایر خدمات رفاهی از دیگر بخشهای این پروژه است.

هاشمی با اشاره به اینکه در فاز دوم ساخت پارک ساحلی هراز که از پل میربزرگ شروع و تا میدان علویان ادامه خواهد داشت تاکید کرد؛ قطعا دولت بایستی پای کار بیاید تا بتوانیم این اتفاق بزرگ و خرسند را به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولین شهرستان و استان به ویژه آب منطقه ای گفت: از دادستان فعال و انقلابی شهر آمل درخواست می کنم که کمک کند تا یکسری معارضاتی که در مسیر ساخت پارک ساحلی وجود دارد، سریعتر برداشته شود.افتتاح تندیس سردار دلها دردل شهرآمل

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید