سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 14932 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

وزیر کشور گفت: استانداران باید کماکان توسعه گرا باشند و حتما سیاستها و برنامه های دولت را قبول داشته باشند و اجرا کنند. سیده آمل : عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد و در فرودگاه یاسوج در پاسخ به این پرسش که معیارها برای انتخاب استانداران نسبت به دولت یازدهم تفاوت کرده است؟ در جمع خبرنگاران […]

وزیر کشور گفت: استانداران باید کماکان توسعه گرا باشند و حتما سیاستها و برنامه های دولت را قبول داشته باشند و اجرا کنند.

سیده آمل : عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد و در فرودگاه یاسوج در پاسخ به این پرسش که معیارها برای انتخاب استانداران نسبت به دولت یازدهم تفاوت کرده است؟ در جمع خبرنگاران توضیح داد: معیارهای انتخاب استانداران تغییری نکرده و براساس ارزیابی چهارساله‌ای که از استانداران صورت گرفته است، اقدامات در این زمینه انجام شده است.

وی درباره معیارهایی که باید استانداران در دولت دوازدهم داشته باشند، خاطرنشان کرد: استانداران باید کماکان توسعه گرا باشند و حتما سیاستها و برنامه های دولت را قبول داشته باشند و اجرا کنند. همچنین باید قدرت هماهنگی و تعامل داشته باشند و دارای تجربه مفید در این زمینه باشند، بنابراین تلاشمان بر این است که در جابه‌جایی‌ها، استانداران موجود که چهار سال کار کرده و تجربه کسب کرده‌اند دوباره بکار گرفته شوند.

وزیر کشور تصریح کرد: برخی استانداران، خود تقاضای بازنشستگی کرده‌اند  و یا برخی تقاضا کرده‌اند که در دستگاه‌های اجرایی دیگر خدمت کنند بنابراین ناگزیرم که جابه‌جایی‌ها را انجام دهیم. امیدواریم هر کس که به عنوان استاندار انتخاب می‌شود در خدمت به مردم و انقلاب باشد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید