پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36417 |
|
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ازآمل به سراسر کشور مراسم اختتامیه برنامه های هفته مقاومت و حماسه مردمی ستاد ششم بهمن ۶۰ با حضور اعضای این ستاد و اعضای شورای اسلامی شهرآمل و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در هتل شهر آمل برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: دراین مراسم دکتر مرتضی کمانگری، دکتریعقوب توکلی محقق و پژوهشگر […]

ازآمل به سراسر کشور

مراسم اختتامیه برنامه های هفته مقاومت و حماسه مردمی ستاد ششم بهمن ۶۰ با حضور اعضای این ستاد و اعضای شورای اسلامی شهرآمل و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در هتل شهر آمل برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: دراین مراسم دکتر مرتضی کمانگری، دکتریعقوب توکلی محقق و پژوهشگر تاریخ ایران و اسلام با یادی از خاطرات شهدای ۶ بهمن سال ۶۰ از چگونگی شکل گیری فعالیت کمونیست ها در ایران و پس از انقلاب در جنگلهای شمالی کشور گفتند و سرهنگ امانی، ریاست ستاد۶ بهمن آمل نیز در ادامه به ارائه گزارش اجمالی از عملکرد این ستاد پرداخت و افزود: اجرای برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت حماسه مردمی همراه با مصادف شدن سالگرد شهادت سردارسلیمانی خیلی زودتر با پیمایش ۱۲۰۰ کیلومتری مسلم عابدیان دونده آملی از مزار حاج قاسم تا گلزارشهدای آمل انجام شد.

جوانان در راس کار

وی به ۲برنامه مختص جوانان اشاره کرد و گفت:
مهرواره دختران ۱۰۰۰سنگر برای دختران بین ۱۲ تا ۱۸ سال با پویش من یک طاهره ام انجام شد.
به گفته امانی همایش دوم جوانان با مسئولیت کمیته جوانان ستاد۶ بهمن نیز باحضور جوانان نخبه علمی و ورزشی شهرستان همراه تقدیر در مصلی قدس آمل به اجرادرآمد.

ازآمل به سراسر کشور

مسئول ستاد ششم بهمن با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که پا را فراتر از شهرستان و استان مازندران بگذاریم، افزود: همایش علمی دانشگاه بابلسر یکی از این کارها بود و پیشنهاددیگر ما اجرای کنگره ملی ۶بهمن در پایتخت است که امیدواریم سال آینده عملیاتی شود و برنامه ها فراتر از آمل و استان کشیده شود.
وی همچنین اعلام کرد: طی هماهنگی که با آموزش و پرورش انجام شد بیش از ۷۰ راوی برای روایت وقایع ۶بهمن و مبارزه درجنگل به مدارس اعزام شد.

برگزاری یادواره شهدای جنگل

سرهنگ امانی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای جنگل بیان داشت: دراین یادواره از خانواده های شهدا و جانبازان جنگل و۶ بهمن سال ۶۰ استانهای شمالی کشور تقدیر و تجلیل شد.
وی دراین خصوص اضافه کرد: برنامه های خوبی در زمینه سرکشی و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان جنگل پیش بینی و اجراشده که مدیران دستگاه‌های ۳استان گیلان،مازندران وگلستان ماموریت انجام این کار را بعهده دارند.

درج حماسه آمل در کتب درسی

سرهنگ امانی نسل آینده را از سرمایه های انقلاب توصیف کرد و اذعان داشت: ضمن اینکه نواختن زنگ مقاومت در مدارس مازندران باعث آگاهی فرزندان ما خواهد بود، درج وقایع حماسه آفرینی مقاومت ۶بهمن مردم آمل و جنگل در کتب درسی از دیگر اقدامات ماندگار است که وزارت آموزش و پرورش کشور با آن موافقت و تصویب نمود که با مسئولیت دکتر توکلی ان شاالله سال دیگر شاهد تدریس آن در مدارس کشور باشیم.

تاسیس موسسه ۱۰۰۰ سنگر

وی با تاکیدبراینکه متاسفانه ما ردیف بودجه ای برای اجرای طرح ها نداریم از راه اندازی موسسه فرهنگی، هنری ۱۰۰۰سنگرخبرداد وگفت: این موسسه همانند اداره فرهنگ وارشاددرنشر ارزش‌های اسلامی فعالیت خواهد داشت.

تنظیم شکایت نامه علیه اتحادیه کمونیست ها

امانی از کارگیری که تا کنون باید انجام می رسید ولی درآن تعلل شد، می گوید: شکایت ما بعنوان نماینده شهروندان آملی ازاتحادیه کمونیست ها به سازمان‌های بین الملل حقوق بشر از طریق وزارت خارجه انجام خواهد شد.

تشکر از شورا و شهرداری آمل

وی بابیان اینکه اگر فعالیتی هست آن را مدیون شورای اسلامی آمل و شهردار محترم هستیم، ابراز داشت: ساختمانی که بصورت ستادی درآن فعالیت داریم به لطف این بزرگواران بود که از زحماتشان سپاسگزاریم.
ریاست ستادششم بهمن آمل با گلایه از مدیران دستگاه‌ های اجرایی جهت فضاسازی و نصب بنر مناسبتی به فرماندار ویژه شهرستان آمل اعلام کرد: طبق نامه ای به استانداری مازندران تقاضا داریم در ارزیابی عملکرد مدیرانی که همکاری نکردند، در نظر گرفته شود.

تقدیر از اعضای ستاد

سرهنگ امانی در پایان از همه تلاشگران که با روحیه جنگ و جبهه پشتیبان و مددکار ستاد ۶ بهمن هستند کمال قدردانی را داشت.

ازآمل به سراسر کشور
ازآمل به سراسر کشور seyyedeamol.ir
ازآمل به سراسر کشور
ازآمل به سراسر کشور
ازآمل به سراسر کشور
ازآمل به سراسر کشور
ازآمل به سراسر کشور

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید