یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32373 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ارثیه ای که درآمل خانه قرآنی شد. آرامش یکی از مغفول شده های ذهن انسان امروز هست، همان که خداوند با یاد خود وعده داده، الی بذکرالله تطمئن القلوب “اگر می خواهید به آرامش برسید به من و قرآن من روی آورید” به گزارش واحد خبری سیده آمل: صبح امروز سومین دارالقرآن سال ۱۴۰۰ آموزش […]

ارثیه ای که درآمل خانه قرآنی شد.

آرامش یکی از مغفول شده های ذهن انسان امروز هست، همان که خداوند با یاد خود وعده داده، الی بذکرالله تطمئن القلوب اگر می خواهید به آرامش برسید به من و قرآن من روی آورید”

به گزارش واحد خبری سیده آمل: صبح امروز سومین دارالقرآن سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش استان مازندران درآمل افتتاح شد.

در این مراسم که میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بهمراه علیرضا سعدی پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و شعبانی معاونت پرورشی و تربیتی مازندران و دکتر تنها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل استان و مسولین شهرستانی آمل حضور داشتند از زحمات خیر نیک اندیش آملی استاد واسعی و همسرشان جهت اهداء خانه میراث پدری، به اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل، جهت راه اندازی خانه قرآن تقدیر و تشکر شد.

ارثیه ای که درآمل خانه قرآنی شد.

عباس مرزبند،ریاست اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل در ابتدای سخن با تاکید براینکه اگر قرار باشد در حوزه تربیت کار درست و بجا انجام گیرد باید درمسیر کارهای قرآنی باشیم، ادامه داد: مدت یکسال و نیم از اهداء این خانه برای فعالیت دارالقرآن میگذرد و ما تازه موفق شدیم با کسب اجازه از استاد واسعی و همسرشان نام ایشان را در مراسم افتتاحیه دارالقرآن امام جعفرصادق (ع) بیان کنیم.

ارثیه ای که درآمل خانه قرآنی شد.

مرزبند ازفعالیتهای قرآنی این اداره درشهرستان آمل به پرورش۴۱ حافظ قرآنی اشاره کرد و افزود:بمناسبت پاسداشت رشادتهاوایثار۴۱ شهیدحماسه ۶بهمن سال ۶۰ ،سال جاری آموزش و پرورش شهرستان آمل این افتخاررا داشت که ۴۱ دانش آموخته خود را حافظ کل قرآن کند.

ارثیه ای که درآمل خانه قرآنی شد.

اهمیت آموزه های قرآنی

همچنین علیرضا سعدی پور، با اشاره به ۱۴۰۶ شهید گلگون کفن دیار علویان استان لاله خیزمازندران اظهار داشت: از این تعداد ۲ هزار شهید دانش آموز و معلم درکارنامه فرهنگی آموزش و پرورش مازندران است که باآموزه های مبتنی بردین وقرآن به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

وی درادامه بیان داشت: آنچه که برای ما مهم است آموزه های مبتنی بر دین اسلام و قرآن و عترت معصومین است.

میکائیل باقری،مدیرکل قرآن عترت ونماز وزارت آموزش و رورش کشوربه فعالیت‌۷۶۰ مرکزدارالقرآن در سراسر کشور اشاره و اعلام کرد: امسال ما در هفته عترت قرآنی افتتاح ۱۰ دارالقرآن را درسطح کشور افتتاح خواهیم داشت.

ارثیه ای که درآمل خانه قرآنی شد.

مدیرکل عترت، قرآن و نماز وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: بیش از  ۵۰۰ هزار نفر تا قبل از کرونا در این مراکز آموزش دیدند‌ و دارالقرآن باید فضای مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز داشته باشد و ما بیشتر به دنبال توسعه کیفیت این مراکز هستیم.

وی با بیان اینکه درسراسر کشورما ۳۲ هزار هیئت مذهبی دانش‌آموزی درحال فعالیت داریم، ابراز داشت: اگرچه به دنبال سازوکاری هستیم تا از آسیب‌های دامنگیر مداحان جلوگیری و به نوعی تولید محتوا در این زمینه ایجاد شود ولی برای تقویت این هیاتها مدیران درقالب مدیریت هیات در مدارس ایفای نقش خواهند کرد.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید