چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35612 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اجرای مانورمحله محور درآمل سردار حسینی: باحضور پلیس تخصصی استان طی ۱۲ روز اخیر۵۱۰ نفرازقاچاقچیان ومتخلفان اوباش درآمل دستگیر و به دادسرا تحویل داده شدند مردان از جان گذشته ماموریت های روزهای سخت برای برقراری امنیت اجتماعی درسطح جامعه تا پای جان مهیای جهاد در لحظات طوفانی، مدت ۱۲ روز با کمک پلیس تخصصی انتظامی […]

اجرای مانورمحله محور درآمل

سردار حسینی: باحضور پلیس تخصصی استان طی ۱۲ روز اخیر۵۱۰ نفرازقاچاقچیان ومتخلفان اوباش درآمل دستگیر و به دادسرا تحویل داده شدند

مردان از جان گذشته ماموریت های روزهای سخت برای برقراری امنیت اجتماعی درسطح جامعه تا پای جان مهیای جهاد در لحظات طوفانی، مدت ۱۲ روز با کمک پلیس تخصصی انتظامی استان محلات نشانه گذاری  شده را از انواع تخلفات فروش مواد مخدر و حضور ارازل برهم زنندگان امنیت نظم اجتماعی پاکسازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سردارموسی حسینی جانشین فرماندهی انتظامی مازندران، درحاشیه نمایشگاهی از کشفیات موتوری، مواد مخدر و انواع سلاح نیروی انتظامی شهرستان آمل در طرح امنیت محله محور بیان داشت: درعصر تکنولوژی با نصب دوربین های نظارتی؛ کشف تخلفات راحت تر شده و این سیستم یار دوازدهم، درکنار نیروی امنیتی انتظامی کشور بکار گرفته می شود.

به گفته سردارحسینی طرح امنیت محله محوربا کمک متنفذین و معتمدین محلات به همت فرماندهی انتظامی استان و شهرستان، دستگاه قضایی و سپاه با هدف پاکسازی مناطق آلوده نا امن از مجرمان و متخلفان انجام پذیرفت که طی۱۰ الی ۱۲ روز کار شبانه روزی با دستاوردهای بسیار خوبی پاکسازی شد.

اجرای مانورمحله محور درآمل

وی به حضور ۹۱۷ نفر درقالب ۳۲۰ اکیپ امنیتی اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح پاکسازی نشانگاههایی که درمحلات ناامن شهرستان ها از جرائم مختلفی که درآن اتفاق می افتد است که با حضور پلیس تخصصی استان تاکنون محلات ۷ شهر بضورت ضربتی پاکسازی شد

سیدموسی حسینی از کشفیات این مانور محله محور اینگونه می گوید: درحوزه آمدوشد ۲۴۳ دستگاه خودروهایی که برای مردم ایجاد رعب و مزاحمت می کردند توسط پلیس راهور شناسایی و طبق اعمال قانون منجر به توقیف آنها شد که برای تعداد ۱۷ دستگاه خودرو با جرائم سنگین، ۵ دستگاه موتورسیکلت با جرائم سنگین و ۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف تشکیل پرونده شد.

عملکردپلیس راهور

سیدموسی حسینی از کشفیات این مانور محله محور اینگونه می گوید: درحوزه آمدوشد ۲۴۳ دستگاه خودروهایی که برای مردم ایجاد رعب و مزاحمت می کردند توسط پلیس راهور شناسایی و طبق اعمال قانون منجر به توقیف آنها شد که برای تعداد ۱۷ دستگاه خودرو با جرائم سنگین، ۵ دستگاه موتورسیکلت با جرائم سنگین و ۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف تشکیل پرونده شد.

وی درخصوص بخش سرقت اموال مردم نیزبه کشف ۴دستگاه خودرو و ۴دستگاه موتور سیکلت  سرقتی اشاره و اذعان داشت: باحضور پلیس تخصصی درمجموع ۶۰ سرقت از اموال مردم در مدت ۱۲ روز کشف شد که در این رابطه ۱۹ نفر سارق و مالخر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشفیات پلیس امنیت اجتماعی

سردار حسینی یکی دیگر از ماموریت های مهم پلیس امنیت محله محور را در حوزه اقتصادی دانست و ابراز کرد: در حوزه کشف کالاهای قاچاق، پلیس امنیت اقتصادی استان مجموعا ۲۵ تن انواع فرآورده های جنگلی خاصه چوب و ۷ هزار نخ انواع سیگار قاچاق همراه با ۵ دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف و ضبط شد که در این رابطه ۱۸ نفر از مجرمان قاچاقچی با تشکیل پرونده تحویل دادسرای قضایی شدند.

کشفیات مواد مخدر

سیدموسی حسینی درادامه به کشفیات موادمخدرپرداخت وگفت:باحضورپلیس تخصصی استان طی۱۲ روز اخیر۵۱۰ نفراز قاچاقچیان و متخلفان اوباش درآمل دستگیر و به دادسرا تحویل داده شدند که از این تعداد ۹۰ نفر از فروشندگان انواع مواد مخدر در آمل دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸ نفر خرده فروش و یک نفر بعنوان قاچاقچی عمده و ۷۱ نفر از معتادین متجاهر دستگیر و طبق ماده ۱۶ با تشکیل پرونده تحویل مراجعع قضایی و کمپ ترک اعتیاد داده شدند.

تامین امنیت اجتماعی

وی همچنین تاکید کرد: با افرادی که برهم زننده امنیت اجتماعی و نظم جامعه هستند بعنوان ارازل و اوباش هیچ مماشاتی نخواهد شدکه در این رابطه نیز ۲۱ نفراز اوباش شهرستان که ۸ نفرشان از ارازل بنام بودند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع ذی ربط معرفی شدند.

عملکرد ناظران عفاف و حجاب

سردار حسینی در بحث عفاف و حجاب هم خاطرنشان شد: پلیس بشدت بدنبال برخورد با ناهنجارها در حوزه عفاف و حجاب هست که با کمک ناظرین کشف حجاب ۲۳۹ فقره پرونده تشکیل و در خصوص ناظرین دوم یعنی کنترل اماکن صنفی ۱۴ باب از صنوف بعد از تذکرات و رعایت نکردن به پلمپ واحد صنفی انجامید.

میزان امنیت اجتماعی مازندران

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران درخاتمه عنوان کرد: مازندران مستثنا از کشور نیست و به میزان میزان جمعیت حاضر و مسافرپذیری این استان جرائم مازندران نسبت به استانهای دیگر کمتر است که ما این امنیت را مدیون زحمات نیروی ناجا و مردم فهیم استان هستیم.

اجرای مانورمحله محور درآمل

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید