سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35755 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آغاز بکار ستادهای انتخاباتی تاکنون ۱۵۰ نفر درپیش ثبت نام دوازدهمین دوره مجلس شهرستان آمل شرکت کردند. در حالی که اعلام شد ثبت نام دوازدهمین دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی کشور از تاریخ بیست و هفتم مهرماه ۱۴۰۲ آغاز می شود. جو سازی ها و بداخلاقی پیش از ثبت نام رسمی کاندیدای این دوره حاکی […]

آغاز بکار ستادهای انتخاباتی

تاکنون ۱۵۰ نفر درپیش ثبت نام دوازدهمین دوره مجلس شهرستان آمل شرکت کردند.

در حالی که اعلام شد ثبت نام دوازدهمین دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی کشور از تاریخ بیست و هفتم مهرماه ۱۴۰۲ آغاز می شود.

جو سازی ها و بداخلاقی پیش از ثبت نام رسمی کاندیدای این دوره حاکی از بازار داغ شایعات تایید صلاحیت و عدم تایید صلاحیت برخی از کاندیداها در شهرهای مختلف است که شنیده که غیرواقع هست.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:صبح ۲۲مهرماه۱۴۰۲ستاداجرایی انتخاباتی شهرستان آمل با ریاست دکتر ذات الله زارعی، فرماندارویژه شهرستان آمل ، رجب علی فضل الله نیا، معاون سیاسی فرمانداری، سرهنگ علی تقی پور رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان شهرستان آمل و جمعی از معتمدین شهرستان در محل فرمانداری آمل آغاز به کار کرد.

در این جلسه فرماندار آمل باتقدیرازحضور معتمدین وپیشکسوتان عرصه انتخاباتی شهرستان آمل به سلامت برگزاری این دوره وحفظ رازداری رزومه کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخاباتی مجلس اسلامی تاکید کرد و گفت: بحث سلامت برگزاری انتخاباتی در این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است که در راستای جلوگیری از شایعات بی اساس باید رازداری افراد پیش از بیش مدنظر قرار بگیرد.

به گفته ذات الله زارع طبق دستور این جلسه تعداد و جانمایی شعبات انتخاباتی در سطح شهرستان و تعداد و شناسایی عوامل اجرایی هرچه زودتر درستاد انتخاباتی مشخص و طبق لیست و فرم هیئات اجرایی تعیین و معرفی شوند.

هیئات نظارتی شورای نگهبان و ستاد اجرایی ۲ بال امنیت انتخاباتی هستند

فرماندارویژه شهرستان آمل تصریح کرد: هیئات نظارت شورای نگهبان و هیئات اجرایی در حوزه ستاد انتخابات دو بال سلامت انتخاباتی محسوب می شوند که امیدواریم با تعاملات تنگاتنگ این عزیزان شاهد برگزاری انتخابات پرشور و سالم باشیم.

در ادامه جلسه رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان شهرستان آمل با استناد به فرمایش رهبر انقلاب، تصریح کرد: مجلس در راس امورهست و باید نماینده ای به مجلس برود که واقعا مشکلات پیش روی جامعه را مرتفع و حل کند.

آغاز بکار ستادهای انتخاباتی

علی تقی پور بااعلام اینکه تاکنون درپیش نویس ثبت نامی تعداد ۱۵۰ نفر بعنوان کاندیدای دوره دوازدهم مجلس در آمل شرکت کرده اند، بیان داشت: امکان افزایش لیست ثبت نامی از تاریخ رسمی ثبت نام کاندیداهای مجلس یعنی ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه الکترونیکی  keshvar.mio.ir خواهد بود.

وی همچنین ابراز داشت: درخال حاضر طبق محاسبات ما ۳۵۳ صندوق اخذ رای در سطح شهرستان آمل فعال خواهند بود.

حضور معتمدین در ستادهای انتخاباتی

چهت سلامت اجرایی انتخابات باید همه جوانب درنظرگرفته شود و از تجارب سنوات کاری قبل استفاده شود و اعضاء ستاد با درنظر گرفتن قوانین انتخاباتی بعنوان معتمد شهروندان و هموطنان همچنین دولتمردان اجرایی جوانب منافع ملی و بی طرفی را در راس کار ستادی خود درنظر داشته باشند.

یکی از معتمدین حاضر در این ستاد با اشاره به تجارب بدست آمده از سنوات گذشته ستادانتخابات افزود: در سنوات گذشته ۳صندوق سیاراخذرای در ۳ جهت شرقی، غربی و مرکزی شهرستان مستقر می شدند که هر واحد تعداد بالایی نیروی اجرایی و هزینه هنگفت را بخود تخصیص می داد که جا دارد این صندوقهای سیار مورد اصلاح قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید