پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • خانه
  • بین الملل
  • ایران
  • مازندران
  • سیاسی
    • سیاست خارجی
    • سیاست داخلی
    • گزارش تحلیلی
  • اقتصادی
    • ارتباطات و فن آوری اطلاعات
    • اشتغال
    • بازرگانی
    • تولید
    • عمران
  • اجتماعی
    • آموزش و پرورش
    • انتظامی
    • حوادث
    • محیط زیست
  • فرهنگی
    • ادبیات/کتاب
    • دینی مذهبی
    • رسانه
    • گردشگری/میراث
  • هنری
  • ورزشی
    • ورزش بانوان
  • علمی
    • پژوهش
    • علم فن آوری ایران
    • علم وفن آوری جهان
  • سلامت
  • اخبار بورس
مرداد ۳۱, ۱۴۰۴
  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • ورزشی
  • هنری
  • مجلس
  • یادداشت
  • طاها ستاره شمالی
  • اخبار بورس
  • بین الملل
  • درباره ما
شرایط جدید خدماتی برق مازندران

شرایط جدید خدماتی برق مازندران

شرایط جدید خدماتی برق مازندران مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان از طریق نرم افزار برق من خبر داد. به گزارش واحد خبری سیده آمل: فرامرز سپری مدیرعامل شرکت...

گلناز پیغمبرزاده
کد خبر :30006 ۱۸ آبان ۱۳۹۹
چاپ

شرایط جدید خدماتی برق مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان از طریق نرم افزار برق من خبر داد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه در شرایط موجود زیرساخت ارائه ۴۰ خدمت در شرکت توزیع نیروی برق مازندران بصورت غیرحضوری فراهم است، گفت: با توجه به شرایط کرونایی، از ابتدای آذرماه امسال همه خدمات به مشترکان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

شرایط جدید خدماتی برق مازندران

او با اشاره به اینکه مشترکان مازندرانی می‌توانند با نصب سامانه (برق من) از سایت‌های مرتبط، تقاضای مورد نظر خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند، افزود: مشترکان با این کد رهگیری می‌توانند در بخش پیامها، روند کار‌ها را پیگیری کرده و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.
سپری گفت: این نرم افزار بهترین راهکار دریافت خدمات غیر حضوری صنعت برق کشور است که با استفاده از آن تمامی امکانات مورد نیاز از جمله مشاهده و پرداخت قبض، مشاهده سوابق مصرف، اعلام خاموشی و اطلاعات برق امید و تمامی خدماتی که قبلا به صورت حضوری در شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور ارائه می‌شد را دارا است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: در این شرکت همواره به سیستمی و الکترونیکی شدن فعالیت‌ها اعتقاد داریم و  و در حال حاضر پرداخت‌های الکترونیکی غیر حضوری از طریق سامانه برق من، همراه بانک، اینترنت بانک، دستگاه‌های خود پرداز،دستگاه‌های کارت خوان و تلفن بانک انجام می‌پذیرد.

برچسب ها:

اداره برق استان مازندراناینترنت بانکتلفن بانکخدمات برقدستگاه‌های خود پردازدستگاه‌های کارت خوانسامانه برق منهمراه بانک

اخبار دیگر

عملیات روانی درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا
قبلی

عملیات روانی درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا

سامانه (سادا) دراختیار فرمانداران قرار گرفت
بعدی

سامانه (سادا) دراختیار فرمانداران قرار گرفت

هیچ نظر! یکی از اولین.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • نزول ارزش پولی ایران
  • فرهنگ عاشورایی درقاب تصویر
  • کارنوال جشنواره ها درمازندران
  • پیگیردغدغه اشکواره حسینی هستیم
  • افزایش سطح اشغال مرغداریها
  • بودجه بسته رسانه کجاست؟
  • آخرین اعلام وضعیت اشکواره حسینی
  • بنام قشرخبرنگار بکام دیگران
  • نقش مشارکت درتوسعه کشور
  • اربعین تکرار حماسه بیداری
  • امنیت غذایی کشوردرآتش کوچکسازی
  • پروژه مارینا درسواحل چالوس
  • گپ دوستانه جمعی ازخبرنگار
  • اعلام آخرین آمارخبرنگاران آملی
  • پیام انجمن صنفی رسانه های رسمی آمل

پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل

  • صفحه اول
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • ورزشی
  • هنری
  • مجلس
  • یادداشت
  • طاها ستاره شمالی
  • اخبار بورس
  • بین الملل
  • درباره ما

جهت ارتباط با مدیر سایت و یا سفارش تبلیغات در سایت و ارسال اخبار با شماره 09112210914 و یا 09364131095 تماس بگیرید.

تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی سیده آمل محفوظ است