دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-13
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 30009 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سامانه (سادا) دراختیار فرمانداران قرار گرفت به گزارش واحد خبری سیده آمل: سید اسماعیل هاشمی مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران درجلسه شورای برنامه ریزی استان  که با ریاست حسین زادگان استاندار مازندران برگزار شد، گفت: مجوز فروش ۲۴۴۴ میلیارد ریال از اموال مازاد دولت در استان دریافت شده است. وی همچنین افزود: هدف از فروش […]

سامانه (سادا) دراختیار فرمانداران قرار گرفت

به گزارش واحد خبری سیده آمل: سید اسماعیل هاشمی مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران درجلسه شورای برنامه ریزی استان  که با ریاست حسین زادگان استاندار مازندران برگزار شد، گفت: مجوز فروش ۲۴۴۴ میلیارد ریال از اموال مازاد دولت در استان دریافت شده است.
وی همچنین افزود: هدف از فروش و مولدسازی دارایی‌های دولت با اهدافی مانند کمک به تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی، جبران کسری اعتبارات هزینه‌ای، کاهش بدهی‌های دولت و سرمایه گذاری مجدد در شرایط خاص و با برنامه مشخص در کشور در حال انجام است.

سامانه (سادا) دراختیار فرمانداران قرار گرفت

هاشمی گفت: با شرایط موجود، چندین جلسه در استان و کارگروهی در شهرستان‌ها تشکیل شد و بانک اطلاعاتی که در سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی (سادا) داشتیم دراختیارفرمانداران قرار دادیم تا ضمن صحت سنجی اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و معرفی اموال مازاد و بلا استفاده ادارات تابعه شهرستان اقدام شود.
مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران با اشاره به میزان درآمد‌ها از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: میزان حاصل از این درآمدها ۴۸۰ هزار میلیارد ریال  است که سهم مازندران از این محل ۲۲ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال بود .
سید اسماعیل هاشمی همچنین اظهار داشت: با توجه به پیگیری صورت پذیرفته و تلاش مسئولان تعداد ۸۱ فقره بالغ بر ۴ هزا رو ۸۴۸ میلیارد ریال  اموال مازاد جهت فروش در استان مورد تصویب قرارگرفت و به وزارت اموراقتصادی و دارایی ارسال گردید که تا کنون تعداد ۴۸ پرونده به ارزش ۲ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال  توسط این وزارتخانه مجوز فروش آن نهایی شده است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید