جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34676 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تجربه جدید با سیمرغ آنچه که خوبان دارندهمه درسیمرغ جمع شد، حس خوب را با مجموعه تجاری، تفریحی، گردشگری سیمرغ محمودآباد تجربه کنید. مجتمع سیمرغ با نمایی خاص از سازه های برتر منطقه شمال کشور الهام گرفته شده از سازه های برتر اروپایی از خروجی شهر محمودآباد به طرف شهرستان نور با تنوع خاصی از […]

تجربه جدید با سیمرغ

آنچه که خوبان دارندهمه درسیمرغ جمع شد، حس خوب را با مجموعه تجاری، تفریحی، گردشگری سیمرغ محمودآباد تجربه کنید.

مجتمع سیمرغ با نمایی خاص از سازه های برتر منطقه شمال کشور الهام گرفته شده از سازه های برتر اروپایی از خروجی شهر محمودآباد به طرف شهرستان نور با تنوع خاصی از مجموعه خدماتی، تجاری و گردشگری که شامل سیتی سنتر شامل هایپرمارکت، فوت کورت کانتر طلا و انواع سنگ انگشتری، چرم مارال، تنوع غذایی رستوران، فست فود، شهربازی است.

پردیس سینمایی سیمرغ دارای ۳سالن مجزا که یکی از سالن ها بعنوان سالن همایش هم بکار گرفته می شود بصورت رایگان در خدمت مسئولین و علاقمندان هنرمند جهت برگزاری همایش قرار می گیرد.

سیمرغ مجهزبه مکان استراحتگاه اتاق مادر و مسجدبا بزرگترین پارکینگ و دیگر امکانات رفاهی می باشد که در ایام تعطیلات نوروزی با برنامه های شاد فرهنگی و جنگ شادی درخدمت هموطنان عزیز ازمناطق مختلف کشور هست.

تجربه جدید با سیمرغ

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: بابک کلانتری مهندس و آرشیتکت عمران، بنیانگذار سیمرغ در سال ۱۳۹۶ با اخذ مجوزهای مربوط، به سابقه ۲۱ ساله خود در کشور اشاره کرد و گفت: بعد از ساخت و ساز مجتمع های مسکونی در شهرم تبریز و تهران ، مجموعه گردشگری سیمرغ درحوزه تجاری و تفریحی اولین تجربه من بود.

تجربه جدید با سیمرغ
تجربه جدید با سیمرغ seyyedeamol.ir

ثبت اختراع سازه برند سیمرغ

وی درتوضیحات بیشتر اذعان داشت: سیمرغ در مساحت ۱۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع، با نمای سازه ای منحصر به فرد درکشور، دارای پوسته GRB  با الهام از کندوی عسل قطعات ۶ ضلعی که محصول کاری خودمان هست با دریافت گواهی ثبت اختراع فعالیت خود را آغاز نمود.

این مهندس فعال با بیان اینکه یکی از ویژگیهای سیمرغ این هست که در ساخت این مجموعه هیچ ستونی بکار نرفته، ادامه داد: سازه سیمرغ با طراحی خاص خود بدون ستون نمایی بسیار دلبازی را به خود اختصاص داد که این ویژگی باعث متفاوت شدن سیمرغ از سایر مجتمع های تجاری، تفریحی شد و این امر سبب تازه ماندن سیمرغ در گذشت زمان شده است.

تجربه جدید با سیمرغ
تجربه جدید با سیمرغ seyyedeamol.ir

عیدانه ۱۴۰۲ سیمرغ

مهندس کلانتری از توسعه مجتمع سیمرغ تا عید ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: تا اوایل سال نو تا ۸۰ درصد از فاز اول شهربازی با تجهیز ۱۵ دستگاه که ۷ دستگاه مخصوص کودکان، شامل هلی کوپتر، آفتاب مهتاب، چرخ و فلک به ارتفاع ۶۵ متر با کابین سفینه ای، ماشین سواری، به همراه کشتی دزدان دریایی و سالن بولینگ به بهره برداری خواهد رسید.

امکانات ویزه قابل دست رسی

وی همچنین تصریح کرد: شهربازی سیمرغ هم از لحاظ معماری و هم از نظر تجمیع ابزارهای بازی با ورودی متفاوت همچنین و امکانات ویژه ۳ صفحه تاچ بزرگ برای نوبت دهی تیکت مشتری را بی نیاز از بودن درصف نوبت می کند را از شهربازی های دیگر کشور متفاوت ساخت.

 بنیانگذار سیمرغ با اشاره به اینکه این شهربازی در۳ هکتار اجرا شده است بیان داشت: ۱هکتار و ۵۰۰ متر آن جهت تسهیلات مسافران به پارکینگ وسرویس بهداشتی مجهز با سایر امکانات رفاهی، اختصاص یافته است که در آینده نزدیک این مساحت با امکانات ویژه تر توسعه خواهد یافت.

سیمرغ دریک نگاه از سال ۹۶ تا ۴۰۲

بابک کلانتری در ادامه ابراز داشت: از سال ۹۶ تا ۹۷ برای فاز اول با ۵۴ میلیارد تومان سیمرغ را افتتاح کردیم که در سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ این پروژه با ۷۰ میلیارد تومان تکمیل شد و برای توسعه بیشتر سقف سرمایه گذاری جهت راه اندازی شهربازی به ۱۴۵ میلیارد تومان رسید.

این مهندس جوان اعلام کرد: سیمرغ این آمادگی را برای همکاری با دستگاههای اجرایی استان را جهت در اختیار گذاشتن سالن همایش خود بصورت رایگان دارد.

اشتغالزایی در سیمرغ از دغدغه های کلانتری

به گفته کلانتری طبق آمار بیمه تامین اجتماعی، تاکنون ما ۳۲۱ نفر در سیمرغ مشغول به کار شده اند که با توجه به توسعه کاری مجموعه به جذب پیش بینی شده ۸۰ نفر نیروی کاربا مزایای حقوق و بیمه را داریم.

تعامل متقابل مهندس کلانتری با مسئولین استان

بابک کلانتری درپایان باتقدیر ازحمایتهای خوب استانداری جهت تسهیل سرمایه گذاری و توسعه عمرانی در مازندران تاکید کرد: از فرماندار شهرستان محمودآباد و نماینده منتخب شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی بابت انجام دوربرگردان نهایت سپاس را دارم چرا که هدف مجموعه سیمرغ درکنار تلاش مسئولین استانی و شهرستان، جذب توریست و افزایش آورده مالی برای توسعه مالی و عمرانی منطقه است که امیدوارم این همکاری متقابل باعث رشد روزافزون صنعت توریسم و آبادانی شهرستان شود.

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید