جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34671 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اتمام کار سرمربی نوا تیم صنایع آشامیدنی نوا در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در بازی خانگی با برتری ۴ بر ۳ مقابل فولاد هرمزگان به پیروزی دست یافت. فاطمه جانعلی پور سرمربی با درایت تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل در گفتگو با سیده آمل بیان داشت: با توجه به اینکه […]

اتمام کار سرمربی نوا

تیم صنایع آشامیدنی نوا در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در بازی خانگی با برتری ۴ بر ۳ مقابل فولاد هرمزگان به پیروزی دست یافت.

فاطمه جانعلی پور سرمربی با درایت تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل در گفتگو با سیده آمل بیان داشت: با توجه به اینکه بازی امروز ما در برابر بانوان فولاد هرمزگان تشریفاتی بود برای حلاوت شیرینی بیشتر جشن راه یابی به سوپرلیگ با نتیجه ۴ بر ۳ بازی را در زمین خودمان به اتمام رساندند.

به گفته سرمربی تیم فوتسال بانوان نوا آمل اگر امروز این تیم برنده می شد بعنوان تیم دوم سوپرلیگ تیم نوا را همراهی می کرد ولی با برد سایپا و باخت امروز فولاد هرمزگان تیم سایپا بعنوان تیم دوم گروه به سوپرلیگ راه یافت.

قابل به ذکر است: نیمه اول بزی نوا در برابر بانوان فولاد هرمزگان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید و گل پایانی در دقیقه های آخر بازی نیمه دوم توسط نوایی ها بازی را ۴ بر ۳ کرد.

کیمیا رحیمی نیا دو گل، زهره دلاوری و زهرا قربانی گل های تیم نوا را به ثمر رساندند.

صنایع آشامیدنی نواوفولاد هرمزگان در یک رقابت جذاب، نفس گیر و تماشایی بازی خوبی ارائه دادند، تلاش هرمزگان برای کسب  سه امتیاز بی‌ثمر ماند و دست خالی آمل را ترک کرد.

فاطمه جانعلی پور سرمربی همچنین اظهار داشت: در مجموع ۱۸ بازی صنایع آشامیدنی نوا در هجده بازی تنها سه باخت داشت و تمام  مراحل ۱۸ هفته صدرنشین لیگ بود.

اتمام کار سرمربی نوا

این سرمربی توانمند با شاره به اینکه امروز آخرین روز کاری من با این مجموعه بود، ادامه داد: باید شرایط کاری با سوپر لیگ را دید که برچه اساسی به توافق می رسیم تا برای تیم برنامه ریزی شود.

باید برای موفقیت در سوپرلیگ نگاه ویژه داشت

وی همچنین تصریح کرد: اگر این مجموعه می خواهند درسوپر لیگ هم حرفی برای گفتن داشته باشند باید نگاه ویژه ای برای ادامه موفقیت تیم فوتسال بانوان صنایع آشامیدنی نوا داشته باشند و هزینه های بیشتری را برای تیم سوپرلیگی درنظر بگیرند.

مسابقات سوپرلیگ فوتسال سال آینده با حضور ۱۰ تیم برگزار خواهد شد.

اتمام کار سرمربی نوا
اتمام کار سرمربی نوا
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید