پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34191 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فراخوان علاقمندان به هنر اینفوگرافی گویی خدا درهای کمال و معرفت را به روی طاهره باز کرده بود. او نه تنها در عبادت بلکه درفعالیت های فرهنگی، هنری همچون آموزش قرآن، خطاطی، طراحی، نگارش مقاله، تهیه‌ روزنامه دیواری و نیز مدیریت برنامه‌های فرهنگی مدرسه بسیار کوشا و موفق بود. دوران نوجوانی اش مصادف با اوج […]

فراخوان علاقمندان به هنر اینفوگرافی

گویی خدا درهای کمال و معرفت را به روی طاهره باز کرده بود. او نه تنها در عبادت بلکه درفعالیت های فرهنگی، هنری همچون آموزش قرآن، خطاطی، طراحی، نگارش مقاله، تهیه‌ روزنامه دیواری و نیز مدیریت برنامه‌های فرهنگی مدرسه بسیار کوشا و موفق بود. دوران نوجوانی اش مصادف با اوج مبارزات انقلابی مردم ایران بود به همین خاطر با توجه به بینش و آگاهی وسیعی که به مسائل آن روز داشت ؛ بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و حرکت‌های سیاسی مدرسه را برعهده می گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: محدثه صادقی راد دانشجوی دانشگاه بنت الهدای فرهنگیان شهرستان آمل و دبیر بخش اینفوگرافی جشنواره طاهاستاره شمالی، به معرفی این بخش پرداخت و گفت: اطلاعات تصویری یا اینفوگرافی، روشی برای بیان اطلاعات، داده‌ها یا مفاهیم پیچیده‌ مربوط به یک دانش خاص است که به شیوه‌ی دیداری یا تصویری انجام می‌شود و از سرعت انتقال مفاهیم بیشتری نسبت به سایر روش‌های طراحی و گرافیک برخوردار است.

فراخوان علاقمندان به هنر اینفوگرافی

وی همچنین ادامه داد: براساس تحقیقات، فرایند انتقال داده‌های دیداری توسط ساخت تصاویر در مغز، به‌طور تقریبی شصت‌هزار برابر سریع‌تر از داده‌های متنی عمل خواهد کرد.

رده سنی علاقمندان شرکت دربخش اینفوگرافی

صادقی راد با اعلام رده سنی علاقمندان شرکت در این بخش از دوره دوم متوسطه ، دانشگاهی و شرکت علاقمندان از سنین بالاتر و مشاغل دیگر تصریح کرد: موضوعات بخش اینفوگرافی جشنواره طاهاستاره شمالی عبارت است از: مقاومت و حماسه اسلامی مردم هزارسنگر ششم بهمن سال ۶۰، ایثار و شهادت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمان، نقش شهیده سیدطاهره هاشمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هست.

معیارهای داوری آثار

این دانشجوی فرهنگی معیارهای داوری را اینگونه شرح داد و افزود: رعایت اصول فنی، نوآوری و خلاقیت، طبقه بندی اصولی مطالب با رعایت نکات علمی، بررسی سبک اینفوگرافیک با هدف طراح، رعایت رنگ بندی، استفاده از شکل ها و آیکن های مناسب و زیبای طرح با وضوح دید برای مخاطبین از معیارهای داوری این بخش است.

مشخصات فردی ارسال آثار

وی با تاکید بر درج مشخصاتشرکت کنندگان ازجمله: نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام استان، شهر و تلفن همراه همچنین اعلام پایه تحصیل، بیان داشت:  شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نشانه ایمیل:

            Seyyedeamol97@gmail.com  ویا شماره ایتا   ۰۹۰۱۴۲۵۲۳۷۸ ارسال نمایید.

قابل به ذکر است: آثار فاقد مشخصات فردی داوری نخواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید