پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33835 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

طبق قانون ۱۰ روز فرصت دارم تا به سئوالات مطروحه شورای اسلامی شهر پاسخ بدهم و آنوقت اعضای شورا تصمیم بگیرند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل علی داودی شهردار آمل در نشست خبری ماهانه با اصحاب رسانه با اشاره به استیضاح مطرح شده از سوی شورای شهرآمل بیان داشت: رئیس شورای شهر پیرو نامه […]

طبق قانون ۱۰ روز فرصت دارم تا به سئوالات مطروحه شورای اسلامی شهر پاسخ بدهم و آنوقت اعضای شورا تصمیم بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل علی داودی شهردار آمل در نشست خبری ماهانه با اصحاب رسانه با اشاره به استیضاح مطرح شده از سوی شورای شهرآمل بیان داشت: رئیس شورای شهر پیرو نامه محرمانه ای طرح سئوالی را که توسط یکی از اعضا شورا مطرح شده بود مرا به جلسه دعوت کرد.

۱۰ روزفرصت برای پاسخگویی داودی

شهردار آمل در ادامه تصریح کرد: طبق قانون ۱۰ روز فرصت دارم تا به سئوالات مطروحه شورای اسلامی شهر پاسخ بدهم و آنوقت اعضای شورا تصمیم بگیرند.

استقبال داودی از انتقاد بجا

وی با تاکید براینکه تمام نیروهای شهرداری را به یک چشم نگاه می کنیم اذعان داشت: نیروهای حجمی شرکتی جزو نیروهای شهرداری هستند وسعی داریم، همه را با یک چشم ببینیم واگر نیروهای شرکتی و حجمی بابت حقوق و مزایا و عدم پرداخت مشکل دارند درب اتاق شهردار برروی همه باز است.

داودی با گلایه از اینکه درگذشته بعضی از پروژه ها بدون کارشناسی و مصوبه شروع شد اظهار داشت]: یکی از پروژه های بدون مصوبه، پروژه شورای ترافیک استان و راه و شهر سازی است که بخاطر وجود یکسری از مشکلات نمی توان این پروژه ها را اجرا کنیم متاسفانه دربعضی از پروژه ها شاهد یک جنایت هستیم.

اجرای دو پروژه اساسی و زیربنایی در آینده نزدیک

شهردارآمل ازاجرای دوپروژه اساسی و زیربنائی در شهر آمل خبرداد وگفت: برای این دو پروژه میدان هزارسنگر و ورودی شهر ازسمت هراز پیمانکار برای اولین باردرتاریخ شهرداری آمل بدون مصالح انتخاب شدکه ۵۰ درصد هزینه های شهرداری را کم میکند.

داودی افزود:گله مندی مردم رابابت تاخیر دراجرای پروژه ها می پذیرم وصورت مردم را می بوسم و معتقد هستم باید کار را درست انجام دهیم نه اینکه بدون گرفتن هیچ مصوبه ای کاری را شروع کنیم که مردم خوششان بیاید ولی در آینده عواقب خوبی نداشته باشد.

دلیل تعویق افتتاح پارک منیاتوری

شهردارآمل درپاسخ به این سوال خبرنگاران که چرا در هفته دولت پارک مینیاتور افتتاح نشد خاطر نشان شد: پارک مینیاتور در آستان افتتاح بودکه متاسفانه بخاطر مشکلات فضای بصری آن و آماده سازی المان ها بع تعویق افتاد که بزودی افتتاح خواهدشد.

عدم جذب نیروی جدید

به گفته داودی: هیچ نیروی جدیدی به شهرداری آمل اضافه نشد واگر نیروی جدید آمد بخاطر انتقالی صورت گرفت و هیچ نیرویی بدون مجوز قانونی و یا دستور مستقیم شهردار وارد شهرداری نشده است.

اولین نرم افزار گردش کار کشور در آمل

شهردار آمل با اعلام راه اندازی نرم افزار گردش کار در شهرداری آمل اضافه کرد: برای اولین باردر کشور این نرم افزار در واحد شهرداری بصورت پایلوت نصب شده خوشبختانه ۳۰۰درصد راندمان کاری شهرداری را بالا برده است ودرآینده نزدیک درتمام دوائر نصب خواهدشد که تک تک نیروی شهرداری درطول یک روز چه کاری انجام می دهند.

وضعیت پسماند آمل بعنوان پایلوت در استان

وی همچنین درخصوص وضعیت پسماند، انتخاب زمین مناسب با کارشناسی درست را از اولویت کار دانست و ادامه داد: شرایط زباله درآمل بحرانی است و زمین خط پردازش و یا موارد دیگر باید با کارشناسی و فاصله از شهر انتخاب شود که در این راستا مسئولین استانی و کشوری اغماض نکرده و بعنوان پروژه ملی پیگیرکار هستند.

ساماندهی سگ های بلا صاحب در پاساکش

داودی در ارتباط با ساماندهی سگ های ولگرد عنوان کرد: انصافا در یکسال اخیر وضعیت جمع آوری سگهای ولگرد نسبت به گذشته بهتر شده و درحال پیگیری اقدامات پیشگیرانه در منطقه پاساکش هستیم.

شهردار آمل در پایان قول داد پایان برج ۵ سال ۱۴۰۲ کارنامه قابل قبولی را به شهروندان آملی ارائه دهد.

۱۰ روزفرصت برای پاسخگویی داودی

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید