سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32960 |
|
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حمایت از محیط زیست باکارفرهنگی ۱۵اسفندماه ۱۴۰۰روزدرختکاری برای اولین بار درحوزه فرهنگ و هنر ازموسیقی غنایی باموضوع محیط زیست و نام “من درختم” درسالن فرهنگ شریف اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آمل رونمایی شد. کریدور تنفسی جنگلهای مازندران به مساحت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزارهکتاربه نابودی کشیده شده وتنها ۱میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار برای […]

حمایت از محیط زیست باکارفرهنگی

۱۵اسفندماه ۱۴۰۰روزدرختکاری برای اولین بار درحوزه فرهنگ و هنر ازموسیقی غنایی باموضوع محیط زیست و نام “من درختم” درسالن فرهنگ شریف اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آمل رونمایی شد.

کریدور تنفسی جنگلهای مازندران به مساحت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزارهکتاربه نابودی کشیده شده وتنها ۱میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار برای ادامه حیات زیست محیطی ما بجا مانده است.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: در روز ملی درختکاری برای اولین بار از موسیقی “من درختم”با موضوع حفظ محیط زیست جنگل در اداره فرهنگ و ارشاد آمل رونمایی شد.

امیرامیرنیا ریاست فرهنگ ارشاد شهرستان آمل در آیین رونمایی از آهنگ “من درختم” درتاریخ موسیقیایی مازندران با تقدیر از تشکلهای مردمی و دست اندرکاران که این اتفاق سبز را بخوبی درشهرستان رقم زده اند در تعریف فرهنگ، بیان داشت: فرهنگ یعنی باوری که مردم را به یک حرکت واحد مثبت پیش برد.

وی همچنین اذعان داشت: پاسداشت طبیعت باید درباور مردم شکل بگیرد همانگونه که برای برگزاری مراسم عاشورا و محرم ما نیازی به تبلیغات وسیع نداریم .

حمایت از محیط زیست باکارفرهنگی

حمایت از محیط زیست باکارفرهنگی

ریاست اداره فرهنگ شهرستان آمل ادامه داد: امسال با حضور گرم تشکلهای مردمی و رونمایی از آهنگ “من درختم” با عطر و بوی ویژه سبز پاسداشت درخت و درختکاری به پیشواز سال نو خواهیم رفت که جا دارد شورای شهر و شهرداری این فرصت را برای احیای محیط زیست و فضای بصری ورودی های شهرستان اقدامات خوبی را انجام دهند.

نابودی کریدور تنفسی مازندران طی ۱۰ سال

وحید رضاییان ریاست محیط زیست شهرستان نیز با بیان اینکه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار در دهه اخیر از اراضی جنگلی مازندران به نابودی کشیده شده و اکنون تنها ۱ میلیون و ۸۰۰ هزارهکتار برای ادامه حیات زیست محیطی ما بجا مانده است، تصریح کرد: شاید آنچه راکه به ما دولتیها بصورت شرح وظایف ابلاغ می شود را شما نهادهای مردمی بعنوان همیار و بازوی محیط زیست درعمل حرکت سبزی را با درختکاری در مسیر کمربندیها شکل داده اید که ما شرمنده شما شده ایم.

این مسئول محیط زیستی با اشاره به چالش ورودی های روستاهای شهرستان با انباشت زباله تاکید کرد: نهضت سبز ادامه خواهد داشت و پیشنهاد من به فرمانداری شهرستان و شوراها این است مساله زیست محیطی را جدی بگیرند و از ظرفیت های موجود حضور مردمی جهت ساخت فضای سبز و ایجاد محیط زیستی مناسب برای شهرستان استفاده بهینه کنند.

حمایت از محیط زیست باکارفرهنگی

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید