سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32898 |
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جمع دو نقیض محال است عدم کارشناسی طرح صیانت دقیقا پاک کردن صورت مسئله هست تاراهکاری برای اجرای درست، ضدونقیض بودن مصوبات درقالب دستورالعمل به ارگانها؛ مدیران پایین دست را اندرخم کوچه گذاشته و جامعه را درکلافی سردرگم پیچیده ای فرو برده است. یک فعال حوزه کار با بیان اینکه بیشتر مشاغلی که در دوران […]

جمع دو نقیض محال است

عدم کارشناسی طرح صیانت دقیقا پاک کردن صورت مسئله هست تاراهکاری برای اجرای درست، ضدونقیض بودن مصوبات درقالب دستورالعمل به ارگانها؛ مدیران پایین دست را اندرخم کوچه گذاشته و جامعه را درکلافی سردرگم پیچیده ای فرو برده است.

یک فعال حوزه کار با بیان اینکه بیشتر مشاغلی که در دوران کرونا روبه نابودی بودند، از طریق فضای مجازی رونق گرفتند، می گوید: با توجه به آنکه معیشت بسیاری از خانواده ها از طریق اینترنت و فضای مجازی می گذرد، علاوه بر رفع محدودیت از فعالیت مشاغل اینترنتی، باید نظارت بر این کسب و کارها به جهت حفظ حقوق افراد هم صورت گیرد.

به گزارش واحدخبری سیده آمل: درحالیکه خبرهای طرح صیانت حاکی از کندی و محدودیت های اینترنتی است، و گلایه مردم را به همراه دارد، تعداد امضای نمایندگان برای بازگشت طرح صیانت به صحن از ۱۵۰ گذشت

همچنین، آیت الله رئیسی با اشاره به سیاست دولت برای ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت خاطر نشان می شود: وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پرسرعت فراهم کند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان فرصتی مغتنم دانست و تصریح کرد : مردم نباید در ادارات سردرگم باشند و کارکنان با«مردم‌داری»و«اخلاق حرفه‌ای» به مشکلات مراجعین رسیدگی کنند.

رئیسی در همین زمینه افزود : سازمان اداری و استخدامی باید ساز وکار اصلاح مشکلات اداری را بیابد و برای اصلاح آن اقدام نماید.
رئیس جمهور ادامه داد: برای شفافیت ونظارت برسلامت اداری، ضروری است ارائه خدمات دولتی بر بستر فناوری اطلاعات با جدیت دنبال شود.

جمع دو نقیض محال است

رئیسی همچنین خاطرنشان شد: سیاست دولت برپایه ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت بوده و وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پرسرعت فراهم کند.

دعوت از سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور

با توجه به اینکه جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج کشور نیاز به فضای باز اینترنتی داردریاست جمهور،درجلسه هیات دولت، اجرای مصوبات شورای عالی ایرانیان را مهم برشمرد و اظهار داشت: یکی از وظایف مهم شورای عالی ایرانیان تسهیل در سرمایه‌گذاری وجذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج است و تضمین اصل و سود سرمایه الزامی است.

با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره کلیات طرح صیانت از فضای مجازی در خصوص فعالیت کسب و کارهای اینترنتی چگونه در چنین فضای غبارآلودی ایرانیان مقیم خارج از کشور می توانند رغبت به سرمایه گذاری داخل وطن خود برای امرار معاش را داشته باشند؟!!

جمع دو نقیض محال است

آسیب پذیری مشاغل اینترنتی

می شود در مشاغل اینترنتی، از کوچک ترین واحدهای شغلی تاکسی اینترنتی، کسب و کارهای خانگی و خدماتی نام برد که در طرح صیانت قطعا برای فعالیت خدماتی و فروش در فضای مجازی اینستاگرام و تلگرام و… به مشکل برخورد خواهند کرد.

معمولا درهرکاری که بدون کارشناسی دقیق و حساب شده، نظارت و کنترلی نباشد، مردم در آن کاردچار هرج و مرج می شوند بنابراین درعین رفع محدودیت، باید کنترل و اعمال نظارت بر مشاغل اینترنتی نیز صورت می گرفت تا محدودیتهای اینترنتی که هم به لحاظ اقتصادی معیشت شاغلین این حوزه دچار تنگنا نشوند و هم حقوق افراد حفظ و از آن صیانت شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید