جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32893 |
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ضرب العجل رفع مشکلات شهرکهای صنعتی سیدعباس حسینی، فرماندار شهرستان آمل پس از شنیدن مشکلات نمایندگان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان آمل،در پایان جلسه رسیدگی موانع تولیدات این شهرکها با حضور یاسر امینی، مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تصمیم گرفت. به گزارش واحد خبری سیده آمل: درجلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در […]

ضرب العجل رفع مشکلات شهرکهای صنعتی

سیدعباس حسینی، فرماندار شهرستان آمل پس از شنیدن مشکلات نمایندگان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان آمل،در پایان جلسه رسیدگی موانع تولیدات این شهرکها با حضور یاسر امینی، مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تصمیم گرفت.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: درجلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان آمل با حضور یاسر امینی، مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان و سیدعباس حسینی، فرماندار شهرستان آمل در جمع فعلان تولیدکننده این شهرکهای صنعتی شهرستان آمل اظهار داشت: این پذیرفتنی نیست که مردم حرف ۳ سال قبل را دوباره از زبان ما بشنوند.

وی ادامه داد: الان با مدیریت بنده و آقای امینی از استان قرار است با همکاری هم در دولت کار و کرامت، مردم حرف جدیدی را از ما بشنوند و بالاخره روی خدمت را ببینند.

حسینی انتظارخود راازدستگاههای اجرایی اینگونه بیان داشت: باتوجه به مباحثی که شروع کرده ایم امیدواریم با اتفاقات خوبی به سرانجام میرسد، نباید جهادگران عرصه تولید لنگ تصمیمات دستگاه دولتی بمانند که آیا دستگاه دولتی بخواهد خدمتی را امروز ارائه دهد و یا فردا که تولیدکننده را معطل کند.

مسئول، باید مسئول پاسخگویی باشد.

فرماندار شهرستان آمل افزود: دوستان، بفرمایش امام، ما در جمهوری اسلامی مسئول داریم نه مدیر، مسئول باید پاسخگو باشد.

وی همچنین به مشکلات شهرک صنعتی شهر رینه و آب و هوای سخت زمستانی آن اشاره کرد و گفت: به لحاظ راه دست رسی و نزدیکی این شهرک به پایتخت؛ پیشنهاد می دهم با برطرف کردن موانع، این شهرک راه فن آوری ما بشود، چراکه صنایع حجیم و پرکار با توجه به شرایط آب و هوایی آنجا نمی تواند دوام بیاورد.

حسینی خاطرنشان شد:صنایع فن آورانه که بایک خودرو نیسان هم می تواند تولیدات را جابجا کند می تواند ایفای نقش خوبی را داشته باشد.

وی با اشاره به رفع مشکل توزیع گاز شهر رینه اضافه کرد: با دوستان اداره گاز صحبت شد تا واقعا دراسرع وقت گاز به آنجا برسد و این مشکل نیز مرتفع شود.

ضرب العجل رفع مشکلات شهرکهای صنعتی

فرماندار آمل با اعلام بازه زمانی تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ برای حل مشکل شهرک بابکان تصریح کرد: عقب نشینی دیوار شهرک و جابجایی تاسیسات برق و رفع مشکل رمپ ورودی با هماهنگی های لازم شروع و در بازه زمانی به انجام برسد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید