جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32888 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

واحدهای تولیدی غیرفعال واگذار می شود رسیدگی به توزیع آب شرب شهرکها، کمبود تجهیزات تصفیه خانه ای پسآبها و آسیب به محیط زیست، نداشتن راه عبور مناسب وعقب نشینی، مشکلات اتصالات برق و ضعف مخابراتی از عمده مشکلات و موانعی بود که در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان آمل […]

واحدهای تولیدی غیرفعال واگذار می شود

رسیدگی به توزیع آب شرب شهرکها، کمبود تجهیزات تصفیه خانه ای پسآبها و آسیب به محیط زیست، نداشتن راه عبور مناسب وعقب نشینی، مشکلات اتصالات برق و ضعف مخابراتی از عمده مشکلات و موانعی بود که در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان آمل عنوان شد.

گزارش واحدخبری سیده آمل:صبح دومین روز از اسفند ماه ۱۴۰۰جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مستقر درشهرک های صنعتی شهرستان آمل با حضور یاسر امینی، مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان و سیدعباس حسینی، فرماندار شهرستان آمل و جمعی از مدیران صنایع فعال در این شهرکها برگزارشد.

در ابتدای جلسه نماینده هر واحد تولیدی شهرک ها، مشکلات خود را بیان داشتند.

 جوادی بعنوان رئیس هیات امنای شهرک صنعتی امامزاده عبدالله به عدم تجهیزات تصفیه خانه جهت تصفیه پسآبهای تولیدی از صنایع در این شهرک اشاره کرد و افزود: این پسآبها موجبات بوی بد و نارضایتی اهالی را فراهم آورده وبا ورود به رودخانه، متصل هراز شده و محیط زیست منطقه را به مخاطره می اندازد.

نماینده شهرک جمشیدآباد نیز بهسازی جاده ورودی این شهرک را از معضلات دانست و بیان داشت: عدم دسترسی مناسب به اینترنت از دیگر مشکلات فعالان صنعتگر در این شهرک هست.

نماینده شهرک بابکان نیزازمشکلات این شهرک اینگونه گفت که: مهندسی رمپ ورودی و جابجایی ترانس برق و عقب نشینی دیوار جهت تعریض جاده و رفت و آمد از موانع تسهیل درتولیدات صنایع شهرک است.

 پس از بازگویه مشکلات فعالین حوزه تولید و صنعت در شهرکهای صنعتی شهرستان آمل، یاسر امینی، مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان سخنان خود را در ۲ بخش مسائل کلی و حل مشکلات صنعتگران تولیدی در این شهرکها آغاز و عنوان کرد: ۴ شاخص در راس کار ما قرار دارد که اولین هدف ما در یا ایهاالذین آمنوا و عملوالصالحات که همان ایمان به خدا و داشتن عملکرد درست هست میدانم.

رسیدن به شعار سا ل تولید،پشتیبانی و مانع زدایی

وی شاخص دوم کارخودرادرقالب رسیدن به شعار سا ل تولید،پشتیبانی و مانع زدایی اعلام و اظهارکرد: آنچه را که دستورالعملهای سازمان بما اجازه می دهد باید برای رسیدن به اهداف این شعار کار کنیم تا به شاخص اصلی یعنی قدم برداشتن در مسیر گام دوم انقلاب باشیم تا تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم که اتفاقات خوبی در حوزه صنعت و تولیدات کشور رقم بخورد.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: ما می گوییم دین ازسیاست جدانیست، همچنین باید گفت؛دین ازاقتصادهم جدانیست چون اگردل بر اساس شاخص اول ما با ایمان بخدا کار کند مشکلات هم قابل حل خواهد بود.

رسیدن به شعار سا ل تولید،پشتیبانی و مانع زدایی

امینی ازرسیدن به شعار سا ل تولید،پشتیبانی و مانع زدایی در سال ۱۴۰۰ درسطح استان خبر داد و خاطر نشان شد: درست است عواملی مانند:بالارفتن ارزو واردات بی رویه باعث رکود تولیدات ما شده اما این دلیل نمی شود بازرگانان و تولیدکنندگان مابه سمت دلالی و خرید و فروش واحد های صنعتی و یا خیلی کارهای دیگر وام گرفتن و اعلام ورشکستگی بروند.

وی به استناد بر فرمایش مقام معظم رهبری در هفته کارگر ۱۴۰۰ مبنی برحمایت صنایع کوچک و متوسط ادامه داد: طبق فرمایش رهبری آنهایی که ارزش افزوده ایجاد می کنند خیانت کرده و این کار حرام است.

واحدهای تولیدی غیرفعال واگذار می شود

امینی همچنین اذعان داشت: با پیگیری بازرسین ما واحدهای تولیدی که درشهرکهای صنعتی فعال نیستند و یاخالی شده است بسته وباتوجه به متقاضیان زیادی که داریم به فعالین اقتصادی درحوزه تولیدات واگذار می شود.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان در پایان جلسه جهت پیگیری و رفع موانع تولیدات این شهرکها خطاب به فرماندار شهرستان تاکیدکرد:باتوجه بر مشرف بودن مسائل و مشکلات ۳ شهرک در شهرستان آمل برای رفع موانع واحدهای تولیدی دربازه زمانی مشخص، همکاری لازم بعمل آید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید