پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32794 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بانوی سرپرست خانواده صاحب خانه شد. در هشتمین روز از دهه فجر ۱۴۰۰ در ادامه نهضت ساخت خانه محروم به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل دو پروژه عمرانی در روستاهای محمد آباد و وسطی کلای دشت سر از شهرستان آمل به مرحله بهره برداری و افتتاح رسید. افتتاح پایگاه مقاومت در روستای محمدآباد آمل […]

بانوی سرپرست خانواده صاحب خانه شد.

در هشتمین روز از دهه فجر ۱۴۰۰ در ادامه نهضت ساخت خانه محروم به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل دو پروژه عمرانی در روستاهای محمد آباد و وسطی کلای دشت سر از شهرستان آمل به مرحله بهره برداری و افتتاح رسید.

افتتاح پایگاه مقاومت در روستای محمدآباد آمل

به گزارش واحد خبری سیده آمل : سروان حامد طاهری نسب مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل از افتتاح دو طرح عمرانی در بیستمین روز از بهمن ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: پایگاه مقاومت بسیج روستای محمدآباد از بخش مرکزی شهرستان آمل با مساحت ۷۰ متر و کسب اعتبار ۷۰ میلیون برای فعالان بسیجی خواهر و برادر در این روستا افتتاح شد.

وی در توضیحات خود بیان داشت: ۲۰ میلیون از کل این مبلغ از طریق سپاه ناحیه و ۵۰ میلیون تومان نیز به همت کمک های اهالی و بسیجیان روستا تامین شده است.

بانوی سرپرست خانواده صاحب خانه شد.

این مسئول جهادی دومین افتتاح امروز را تحویل خانه محروم به بانوی سرپرست خانوار خانم حیدری از روستای وسطی کلای بخش سردشت اعلام و ادامه داد: این خانه با مساحت ۸۰ متر و هزینه ۲۲۰ میلیون به اتمام رسیده است.

طاهری نسب تصریح کرد: ۴۰ میلیون تومان از کل مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان را کمیته امداد امام خمینی متحمل شد و مابقی مبلغ از طریق مجمع خیرین بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل تامین و تحویل این بانوی سرپرست خانواده شد.

بانوی سرپرست خانواده صاحب خانه شد.
بانوی سرپرست خانواده صاحب خانه شد.
گفتنی است این بانو جهت تامین لوازم اولیه این خانه نیاز به یاری خیرین دارد که امید است از این طریق حمایت خیرین جهت تامین قالی و بخاری و گاز آشپزخانه و ظروف ایشان تامین شود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید