پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32789 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پروژه های مخابراتی آمل دردهه فجر۱۴۰۰ هرسال دهه فجر بهانه ای است برای بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی در شهرستانها تا نویدی برای شادی ملت ایران باشد. به گزارش واحد خبری سیده آمل: حمیدرضا سلطانی رئیس مخابرات شهرستان آمل درافتتاح پروژه سایت btsواقع درپارک مادرخیابان امام خمینی این شهرستان ازافتتاح ۳پروژه دیگر […]

پروژه های مخابراتی آمل دردهه فجر۱۴۰۰

هرسال دهه فجر بهانه ای است برای بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی در شهرستانها تا نویدی برای شادی ملت ایران باشد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: حمیدرضا سلطانی رئیس مخابرات شهرستان آمل درافتتاح پروژه سایت btsواقع درپارک مادرخیابان امام خمینی این شهرستان ازافتتاح ۳پروژه دیگر دردهه فجر ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: یک پروژه bts دیگر در بخشداری مرکزی آمل به بهره برداری رسیده است و ۲ پروژه دیگر شامل انتقال فیبر نوری به منازل نیز درحال اجراء می باشد.

پروژه های مخابراتی آمل دردهه فجر۱۴۰۰

سلطانی با بیان اینکه یکی از این انتقالات در بحث فیبر نوری، کل ساختمانهای باغ مهدوی خیابان هراز به خیابان نور است، ادامه داد: کل ساختمانهای باغ مهدوی با پهنای باند ۱۰۰ مگ،  تلفن بر بستر فیبر ftth انجام شد که با رضایتمندی اهالی در این دهه به بهره برداری رسیده است.

اجرای انتقال فیبر نوری به شهر امامزاده عبدالله از آمل

وی بااعلام اینکه کلنگ پروژه اساسی زیرساخت انتقال فیبر نوری به شهر امامزاده عبدالله نیز زده شد، اذعان داشت: علاوه براینکه از مسیر اصلی جاده هراز آمل به امامزاده عبدالله فیبر نوری کارشده بود، اجرای رینگ مخابراتی را دراین مسیر درنظر گرفته ایم.

رئیس مخابرات آمل در توضیحات بیشتر خود بیان داشت:برای تکمیل پوشش خط تلفن از مسیر کمربندی آغوزبن نیز اقدام به کابل کشی سمت شهر امامزاده عبدالله نموده ایم تا درصورت قطع شدن سیگنال مخابراتی از یک مسیر، مسیر دیگر این منطقه را تحت پوشش مخابراتی قرار دهد تا اهالی با قطعی سیستم مخابراتی مواجه نشوند.

سلطانی تصریح کرد: این پروژه ۱۴میلیارد تومان هزینه داشت که از محل اعتبارات مخابرات کشور تامین شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید