دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 26304 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اجرای طرح همیار ۱۱۳بهزیستی درمهدهای کودک ودبستان های مازندران به گزارش واحد خبری سیده آمل: وحید حسین زاده،معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران، پیش ازظهر چهارشنبه در نشست کارشناسان اورژانس با بیان اینکه، تشکیل تیم‌های نظارتی در اورژانس اجتماعی شکل گرفته است، افزود: این تیم نقاط ضعف و قوت را بررسی می‌کند. وی به اجرای طرح […]

اجرای طرح همیار ۱۱۳بهزیستی درمهدهای کودک ودبستان های مازندران

به گزارش واحد خبری سیده آمل: وحید حسین زاده،معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران، پیش ازظهر چهارشنبه در نشست کارشناسان اورژانس با بیان اینکه، تشکیل تیم‌های نظارتی در اورژانس اجتماعی شکل گرفته است، افزود: این تیم نقاط ضعف و قوت را بررسی می‌کند.

وی به اجرای طرح همیار ۱۱۳ اشاره کرد و گفت: این طرح در مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها شروع شده است و از کارهای خوب برای ترویج مسائل اورژانس اجتماعی به شمار می‌رود.

وی افزود: همچنین طرح استارتاپ اجتماعی با همکاری دادگستری و دانشگاه‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان اجرا شده است.

حسین زاده به ساماندهی خطوط ۱۲۳ و ۱۱۳ در بهزیستی یادآور شد: راه اندازی مرکز کودکان دارای اعتیاد به مواد مخدر ویژه شمال کشور از جمله اقداماتی انجام شده، است.

جمال باقری مدیرکل بهزیستی مازندران، اورژانس اجتماعی را مرکز مهم برای انجام مداخلات مؤثر و سریع برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و گفت: حضور اورژانس در بحران‌ها باید مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به گستردگی استان و سکونت بخش قابل توجهی از جمعیت در روستاها، خواستار توسعه امکانات و خدمات بهزیستی در مناطق دورافتاده و روستایی شد.

باقری یادآور شد: اورژانس‌ها در مراکز شهرستان‌ها استقرار دارند و ارائه خدمات در روستاها نیازمند توسعه امکانات اورژانس و بهزیستی است

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید