پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-09
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 26204 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۷:۲۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دشمن بایستد و آخر شاهنامه ما را نظاره گر باشد آنگاه که دلها آرام می گرفت با نام تو، آنگاه که خیالها راحت بود با وجود تو، آنگاه که مرزهایمان ایمن بود با نگاه تو، همه اینها رفتنت را غیر باور کرد . تحلیل سیده آمل از شهادت سردارقاسم سلیمانی: آری باور کردنی نیست سردار […]

دشمن بایستد و آخر شاهنامه ما را نظاره گر باشد

آنگاه که دلها آرام می گرفت با نام تو، آنگاه که خیالها راحت بود با وجود تو، آنگاه که مرزهایمان ایمن بود با نگاه تو، همه اینها رفتنت را غیر باور کرد .
تحلیل سیده آمل از شهادت سردارقاسم سلیمانی: آری باور کردنی نیست سردار شکست ناپذیر ایران به فکر فرزندان وطن نباشد و به یکباره برود.
دژخیمان سفاک زمان، خوب میدانست پاشنه آشیل ایرانیان سردار سپاهیست که دلهای ایرانیان، نه، دلهای همه دردمندان آسیب دیده از استکبار جهانی را ربوده هست، و انگشت اشاره کثیف خود را به سوی این پاکترین و بی ریاترین خادمان مردم دلباخته، نشانه گرفت و با خبیثانه ترین ترفندها، استفاده از نفوذی های خودفروش مزدور ، توانست آشیل ایرانی را از پای در آورد که اگر باحیله روباه صفتانه خود دست بکار نمی شد هرگز در جنگ زمینی و رو در رو حریف قابلی برای تهمتن شاهنامه ما نبود . اما این شاهنامه آخرش خوش است.

دلیر مردان ایران و شیر زنان مام وطن در سوگ دلاور ایران پیمان بستند . هر کدام در برابر خصم دون. قطره قطره خون بر زمین نقش بسته سلیمانی خواهند شد و دوباره با اتحاد بر رگ های مقاومت و شهادت جریان خواهند یافت.و به خون خواهی آن آرام دلها با فرمان رهبر انقلاب تلاویو و حیفا را برای برهم زدگان آسایش ملتها به جهنمی سوزان مبدل خواهند کرد تا طعم ذلالت را بچشند.

امروز مادران داغ دیده مدافعان حریم کشور و حرم آل الله، قسم یاد کردند، نسل جدیدی را با نام تو پرورش دهند و با یادتو همراه کنند و فدائیان پاکی مثل تو تربیت کنند تا با مرام تو فریاد رس مظلومان شده پیرو راه ظلم ستیزی تو باشند،  امروز با شهادت تو ملت ما بیشتر از هر روز دیگری، پی به واقعیت پلشتی های کفار زمان بردند که سردار سپاهشان همانگونه که با معبودش عهد بسته بود به آغوش مولایش حسین و جمع یاران شهیدش شتافت.
سردار ایران، سلیمانی، در ایامی سوگوارت هستیم که خود سال قبل وعده کردی امسال فاطمیه ای متفاوت خواهد بود . در ایامی دلهای میلیون ها نفراز فراغ مالک اشتر انقلاب و رهبری دردمند شد که در فضای آرامشی که او بنا نهاده بود غافل از جورسومه فساد زمان آمریکا بودیم و هرگاه ملت ما از این روباه مکار غافل شد حمله غیرقابل باور باجبران سخت را تحمل کرد . این باید درسی برای همه ملت ۸۰ میلیون نفری ایران بخصوص دولتمردان غافل تر از ملت باشد که ناگهان چه زود دیر می شود و آنگاه پشیمانی سودی ندارد پس علاج واقعه را قبل از وقوع با الگوپذیری از سیره پاک سردار شهید سلیمانی، اتحاد . همدلی . یاری به هموطن و یکپارچگی، یکی برای همه را سرلوحه کارمان قرار دهیم که در این صورت .آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید