جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33061 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

۱۰۰۰ بسته معیشتی عیدانه نیازمندان آمل سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل درپیام نوروزی خود از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی برای شب عید نیازمندان خبرداد. به گزارش واحد خبری سیده آمل: سید جلیل مرتضوی با تبریک اعیاد شعبانیه و عیدباستانی به همه هموطنان از همت بلند جوانان آملی قدردانی کرد وگفت: ما بعنوان سرباز رهبری […]

۱۰۰۰ بسته معیشتی عیدانه نیازمندان آمل

سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل درپیام نوروزی خود از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی برای شب عید نیازمندان خبرداد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: سید جلیل مرتضوی با تبریک اعیاد شعبانیه و عیدباستانی به همه هموطنان از همت بلند جوانان آملی قدردانی کرد وگفت: ما بعنوان سرباز رهبری فرمان معظم له را به دیده منت گذاشتیم و از اولین روزهای ورود ویروس کرونا کمک های مومنانه، مواسات و همدلی که پیام ایشان بود را درقالب فراهم آوردن و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان درطول این ۲ سال انجام داده ایم.

۱۰۰۰ بسته معیشتی عیدانه نیازمندان آمل

به گفته امام جمعه آمل ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان در آغازین روز سال جدید به نیازمندان واجد الشرایط تقدیم خواهد شد.

وی همچنین افزود: این حرکت خداپسندانه توسط جوانان و دفترما ، فرمانداری و دادستان بزرگوار بعنوان عیدانه به شهروندان عزیز تقدیم خواهد شد.

مرتضوی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ بسته نیز همراه با هدیه کارت ۱۰۰ هزارتومانی برای جوانان درنظرگرفته شد ادامه داد: امیدوارم با یاری عزیزان خیر کمک های مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان بخصوص شبهای قدر نیز به اجرا درآید تا با برنامه ریزی که داشتیم این کمکها تا پایان ماه مبارک به ۵ هزار بشته معیشتی برسد.

پیام عیدی سید جلیل مرتضوی

این امام جمعه تلاشگر در پیام عیدانه خود اظهار داشت: دوست دارم همه ما عیدی هایمان را برای شب عید بین نیازمندان تقسیم کنیم تا دل عزیزان هموطن دراین ایام شاد شود، به امید آن روز

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید