شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33211 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها روز قدس در آخرین جمعه ماه صیام، روزی برای حضور ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر مسلمان درسراسر جهان هست تا با این حضور؛ وحدت و انسجام خود را در راستای حمایت ازمظلومین زیرظلم استکبار اعلام کنند. استکباری که داعیه بشردوستی را دارد اما برسر در سازمانش شعر سعدی شیرین […]

گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها

روز قدس در آخرین جمعه ماه صیام، روزی برای حضور ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر مسلمان درسراسر جهان هست تا با این حضور؛ وحدت و انسجام خود را در راستای حمایت ازمظلومین زیرظلم استکبار اعلام کنند.

استکباری که داعیه بشردوستی را دارد اما برسر در سازمانش شعر سعدی شیرین سخن پارسی ” بنی آدم اعضای یکدیگرند…”زده شده و مقدمه اعلامیه جهانی سازمان حقوق بشر حدیثی از رسول گرامی ما زینت بخش آن شده است که هر مسلمان با علم برآن باید برخود ببالد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: در ادامه راهپیمایی روز قدس درآمل، سخنران پیش از خطبه آخرین حمعه ماه مبارک رمضان دکتر منصوری لاریجانی باطرح ۲ سوال مبنی براینکه چرا با توجه به مسئولیتی که قرآن برعهده مسلمین گذاشته و پیامبرنیزبرآن تاکیدداشته مابایدازحقوق همه انسانهای مظلوم به معنای بشر دفاع کنیم؟ و چرا از سال ۱۹۴۸ میلادی تاکنون تحقق پیدا نکرده است؟ ۳ دلیل را پاسخ این سوالات عنوان کرد وگفت: یکی از مشکلات این است که تمام کشورهای اسلامی به جز ایران وسوریه همه با اسرائیل کنارآمدند و به وظیفه دینی خود عمل نکردند که خود موضوع مهمی است.

منصوری دومین دلیل چالشها را تحقق نیافتن حمایت ازفلسطین راکنار آمدن جنبش های مقاومت با اسرائیل دانست وتصریح کرد: مهمترین و عظیم ترین سازمان مقاومت، سازمان آزادی جنبش فلسطین، الفتح بود که درپیمانی که در اسلو امضاء شد؛  متاسفانه اسرائیل را به رسمیت شناخت و قبول کرد دو دولت در فلسطین، در کنار خودگردان فلسطین قرار داشته باشد و درادامه سایر جنبش های حماس و جهاد اسلامی نیزبصورت پیدا و پنهان با اسرائیل درحال گفتگو هستند.

پیدایش داعش حاشیه امن صهیونیستها

این محقق علوم سیاسی پیدایش داعش را سومین عامل اعلام و اذعان داشت: پیدایش داعش که یک حاشیه امنی برای اسرائیل شد؛ با همکاری پنتاگن و موصاد با بودجه های سرسام آور کشورهای اروپایی درقلب جهان اسلام بوجود آمد.

وی بااشاره به ابتکارحکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل جبهه مقاومت”تاکیدکرد:اگر نبود پیش تازی سردارسلیمانیها و سردار همدانیها و سردار حجازیها الان معلوم نبود داعش چه بلایی به سر ملت منطقه می آورد.

آزادی قدس به دست ایرانیان

منصوری لاریجانی در ادامه اظهار داشت: براساس اسناد ومدارک تاریخی و تحقیق محققان و پیشکسوتان تاریخچه بیت المقدس، آزادی سرزمین های قدس بنابردلایلی که ذکرمیکنم به دست جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

نتایج تحقیقات برون دینی غربیها

لاریجانی از دلایل مهم برون دینی ایجاد و ماموریت ۶ اندیشکده غربی توسط جرج بوش پدر اعلام و ادامه داد: این اندیشکده ها ماموریت دارند تا درتجسس خود بگویند آخر جهان به کجا ختم می شود؟ آیا آینده از آن لیبرالهاسا؟ آیا آینده بدست سوسیالهاست؟ یا حکومت های رادیکال.

گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها

وی نتیجه این تحقیقات را اینگونه عنوان کرد: نتیجه تحقیقات بدین صورت بودکه آینده از آن گفتمان مهدوی است که در ادیان گذشته و کتب ایشان هم فرمودند آینده ازآن عباد صالح که از ذریه ختم رسل هست تحقق می یابد و تنها کشوری که بیرق دار این گفتمان هست کشور اسلامی ایران است که اعتقاد بر منجی جهان بشریت داردپس یقینا آینده از آن ایرانیان خواهد بود.

گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها
گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها

گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها
گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها
گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها
گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها
گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها
گفتمان مهدویت پاشنه آشیل غربیها

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید