جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 13151 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش گروه دریافت خبر سیده آمل ، کامروز امینی افزود: ۱۶۵ نفر در سال ۹۵ در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با سال ۹۴ با ۱۶۷ مورد فوت ناشی از حوادث رانندگی، کاهش داشته است. وی بیان کرد: آمار مراجعه به ادارات پزشکی قانونی در سطح استان در حوادث رانندگی، […]

به گزارش گروه دریافت خبر سیده آمل ، کامروز امینی افزود: ۱۶۵ نفر در سال ۹۵ در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با سال ۹۴ با ۱۶۷ مورد فوت ناشی از حوادث رانندگی، کاهش داشته است.

وی بیان کرد: آمار مراجعه به ادارات پزشکی قانونی در سطح استان در حوادث رانندگی، شهرستانهای بویراحمد و دنا ۱۰۲ مورد معادل۶۱ درصد، گچساران ۴۷، کهگیلویه ۱۳ و بهمئی سه مورد بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  ۲۱ مورد از تصادفات درون شهری، ۱۳۸ مورد معادل ۸۳  درصد برون شهری و ۶ مورد جاده روستایی بوده است.

امینی تصریح کرد: از این تعداد ۵۰ نفر زن و ۱۱۵ نفر مرد بوده که ۶۲ نفر آنها مجرد و ۱۰۳ نفر معادل ۶۲ درصد متاهل بوده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار ثبت فوتی ها در ماه‌های فروردین ۲۳، اسفند ۱۹ و تیر ۱۸ مورد بوده است، ادامه داد: از تعداد ۱۶۵ نفر فوت سال۹۵ در حوادث رانندگی، ۵۸ نفر معادل ۳۵ درصد راننده، ۳۸ نفر معادل ۲۳ درصد عابر پیاده، ۶۷ نفر سرنشین یا ترک وسیله نقلیه و ۲ نفر نامعلوم ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۸۰ مورد معادل ۴۸ درصد از تصادفات منجر به فوت در روز، ۶۸ مورد معادل ۴۰ درصد در شب و ۱۷ مورد در طلوع و غروب آفتاب بوده است.

امینی تصریح کرد: ۷۵ مورد معادل ۴۵ درصد از تصادفات به علت برخورد دو وسیله نقلیه با یکدیگر صورت گرفته است. ۳۸ مورد برخورد وسیله نقلیه با عابر متوفی، ۳۹ مورد واژگونی،۱۲ مورد برخورد وسیله نقلیه با شی ثابت و سایر موارد شامل سقوط و نامعلوم بوده است. ۱۰۴ مورد معادل ۵۶ درصد از تصادفات منجر به فوت در محل حادثه شده اند. تعداد ۵۵ نفر در بیمارستان و ۶ نفر نیز در راه انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: آمار مصدومین ناشی از تصادفات درسال ۹۵ چهار هزار و ۳۸۴ نفر بوده است که از این تعداد سه هزار و ۳۹ نفر مرد و یکهزار و ۳۴۵ نفر زن بوده‌اند. در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۴ با آمار سه هزارو ۷۸۴ نفر افزایش ۱۵ درصدی داشته است


 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید