چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-15
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31335 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کرامت از دست رفته نسل جدید نمایشگاه زیباتراز گل به منظور ترویج فرهنگ زندگی عفیفانه در شب سالگرد ازدواج امام متقیان علی(ع) وفاطمه زهرا(س) با حضور اهالی بلوار منفرد و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان آمل در مسجد فاطمه زهرا(س) امیر ۷ افتتاح شد. به گزارش واحد خبری سیده آمل: در افتتاحیه نمایشگاه زیباتراز گل […]

کرامت از دست رفته نسل جدید

نمایشگاه زیباتراز گل به منظور ترویج فرهنگ زندگی عفیفانه در شب سالگرد ازدواج امام متقیان علی(ع) وفاطمه زهرا(س) با حضور اهالی بلوار منفرد و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان آمل در مسجد فاطمه زهرا(س) امیر ۷ افتتاح شد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: در افتتاحیه نمایشگاه زیباتراز گل دکتر سلیلی با اشاره به سالروز واقعه حفظ حجاب در مسجد گوهرشاد آستان قدس رضوی در تیرماه ۱۳۱۴ و سالگشت ازدواج امیرمومنان و فاطمه زهراء(س)  مساله عفاف و حجاب را دومقوله تفکیک ناپذیر خواند و ادامه داد: متاسفانه درسالهای اخیر مسئله عفاف و حجاب از دستور کار دولت خارج شده و جزء مسائل دست چندم قرار گرفته است.

کرامت از دست رفته نسل جدید

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه خانمهای محجبه قدر خود را بدانند که باعث فساد جامعه نمی شوند افزود: درمازندران ازهر ۲۷۰ ازدواج ۱۰۰ ازدواج به طلاق می انجامد.

در ادامه مائده امیر پور دبیر برگزاری این نمایشگاه بیان داشت: نمایشگاه زیباتراز گل به همت هیات امنای مسجد فاطمه زهراء ، هیات خدام الزهراء، پایگاه بسیج برادران و خواهران ساجده بهمراه هیات حضرت علی اکبر راه اندازی شد

امیرپور جامعه هدف این نمایشگاه را نوجوانان و جوانان اعلام کرد و گفت: هدف از ایجاد این نمایشگاه ترویج فرهنگ زندگی عفیفانه و ایجاد رابطه دوستانه خانواده با فرزندان خود هست.

دبیر برپایی نمایشگاه، آغاز به کار این اقدام فرهنگی را از شنبه ۲۱ تیر ماه تا ۲۴ تیر ماه، ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب عنوان و اظهار داشت: این نمایشگاه در ۶ غرفه کودکان که شامل آموزش و سرگرمی، غرفه فروش البسه و پوشاک در شان بانوان ایرانی، حضور مشاوران برجسته شهرستان آمل جهت پاسخگویی به شبهات نوجوانان بالاخص جوانان و تریبون آزاد انجام می شود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید