دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 29664 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کدینگ قبور شهدای امامزاده ابراهیم آمل ماحصل همکاری تنگاتنگ اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با پارک علم و فن آوری در دهه وقف از تاریخ ۲۴ مهرماه لغایت ۳ آبان ماه رونمایی می شود. به گزارش واحد خبری سیده آمل : حجت الاسلام محمدهادی بهرامی ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل […]

کدینگ قبور شهدای امامزاده ابراهیم آمل

ماحصل همکاری تنگاتنگ اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با پارک علم و فن آوری در دهه وقف از تاریخ ۲۴ مهرماه لغایت ۳ آبان ماه رونمایی می شود.

به گزارش واحد خبری سیده آمل : حجت الاسلام محمدهادی بهرامی ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با بیان این مطلب که، خوشبختانه جدول برنامه های اجرایی شهرستان آمل در دهه وقف امسال بصورت اولین ها در سطح مازندران مطرح است افزود: در کنار بحث جشنواره “یادگارباقی” شهرستان آمل که اتفاقی تازه در استان مازندران وشاید کشور است برای اولین بار رونمایی از سامانه جامع بقاء متبرک شهرستان آمل را در استان خواهیم داشت.

وی نحوه عملکرد این سامانه را اینگونه شرح داد و گفت: تمامی امامزادگان شهرستان در این سامانه همراه با آدرس از طریق مکان یاب gbs   به ثبت رسیده که شما در هر نقطه ای از استان که باشید می توانید توسط این سامانه، نشانی راه و محل اقامت امامزاده مورد نظرتان را رهیابی کنید.

بهرامی از افتتاح سامانه دیگری که تمامی قبور واقع در امامزاده ابراهیم آمل در آن ثبت شده است خبر داد و تصریح کرد: کلیه قبور موجود در مکان امامزاده ابراهیم آمل در سامانه ای جهت تسریع یافتن بازماندگان شان به ثبت رسیده است که در هر نقطه ای از استان باشند می توانند از راه دور مزار متوفای خود را همراه با قرائت زیارتنامه زیارت کنند.  

وی همچنین سامانه دیگری بنام شهداء آمل را در فاز سوم برنامه های این ارگان معرفی و خاطر نشان شد: این سامانه نیز برای اولین بار در آمل راه اندازی شده که حتی قبور مطهر شهداء این امامزاده، به انضمام ثبت در سامانه، دارای کدرهگیری شده اند تا اطلاعات جامعی از آنها بهمراه تصویر مزار و اطلاعات شهید در سراسر کشور همراه با زیارتنامه قابل رویت باشد .

ریاست اداره اوقاف و امور خیریه آمل، با اشاره به پاساژ امامرضا واقع در خیابان امامرضای آمل اظهار داشت: سال گذشته این پاساژ که بعد از ۱۸ سال افتتاح شد با همکاری تنگاتنگ پارک علم و فن آوری ۳۶ شرکت دانش بنیان در این پاساژ مستقر شدند که امسال ما در این دهه با فعالیت علمی که در این مکان انجام می گیرد پاساژ امامرضا را بعنوان “مرکز رشد” معرفی خواهیم کرد.

محمدهادی بهرامی از برنامه های دیگر، که پس از ۱۲ سال به تعویق افتادن، امسال به بهره برداری می رسد از موقوفه ” عذراخاکپور” نام برد و ابراز کرد: با همت دوستان ۳ واحد مسکونی این طرح واقع در نیاکی محله آمل به بهره برداری می رسد و در مناقصه ای ۳ مستاجر در آن سکونت خواهند یافت.

کدینگ قبور شهدای امامزاده ابراهیم آمل
کدینگ قبور شهدای امامزاده ابراهیم آمل

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید