جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 30766 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پیش بینی وضعیت بحرانی هواشناسی در مازندران هشدار جدی به مسافران/ ریزش کوه/ پرهیز از زدن جادر در مسیر رودخانه ها/ هشدار به کشاورزان و باغداران/ امکان قطع برق، آب،گاز یکی از راه های پیش گیری  از حوادث غیر مترقبه، مدیریت بحران پیش از وقوع حادثه و برگزاری جلسات برای هماهنگی تیمی مسئولان دستگاههای اجرایی […]

پیش بینی وضعیت بحرانی هواشناسی در مازندران

هشدار جدی به مسافران/ ریزش کوه/ پرهیز از زدن جادر در مسیر رودخانه ها/ هشدار به کشاورزان و باغداران/ امکان قطع برق، آب،گاز

یکی از راه های پیش گیری  از حوادث غیر مترقبه، مدیریت بحران پیش از وقوع حادثه و برگزاری جلسات برای هماهنگی تیمی مسئولان دستگاههای اجرایی هست.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: صبح روز چهارشنبه جلسه مدیریت بحران با ریاست صدیقه حق شناس معاونت فرمانداری ویژه شهرستان آمل و حضور شهرداریها، بخش داریها و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

پیش بینی وضعیت بحرانی هواشناسی در مازندران

صدیقه حق شناس با اعلام اینکه هواشناسی کشور از وزش طوفان با شدت بیش از ۷۰ الی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خبر داده است تصریح کرد: همه شهرداریها و بخشداریها جهت جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از وزش این طوفان آمادگی لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قطعا با وزش باد با این شدت در بخش لاریجان هراز آسیب های زیادی را شاهد خواهیم بود افزود: انتظار می رود شهردار رینه و گزنک با همکاری بخشدار لاریجان هماهنگی های لازم را جهت یاری رسانی به ساکنین روستاهای ییلاقی این بخش داشته باشند.

معاون فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به افزایش غیر پیش بینی هوا در این فصل از سال بیان داشت: با توجه به گرمای ۱۵ درجه ای  هوا احتمال آتش سوزی جنگل ها و مراتع شدت خواهد یافت.

وی همچنین تاکید کرد:هشدار و اطلاع رسانی به مسافران را دراولویت های کاری بگذارید تا از چادر زدن در مسیر رودخانه ها و جنگلها وکوهها اکیدا جلوگیری شود.

حق شناس با بیان اینکه اداره جهاد کشاورزی موظف است به کشاورزان و باغداران هشدارهای لازم را جهت حفظ مزارع خزانه برنج و نباتات خود انجام دهد ادامه داد: راهداری حدالمقدور با امکانات خود برای یاری رساندن به مسافران آمادگی لازم را داشته باشد.

جمشید نیکزاد ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان آمل نیز عنوان کرد: بعد از  گرمای شدید از فرداشب افت دما را تا ۱۰ الی ۱۵ درجه خواهیم داشت 

جمشید نیکزاد همچنینن افزود: با بحرانی بودن جاده مواصلاتی هراز تقاضای مسدود کردن این جاده را داریم تا مسافران در زیر آوار ریزش کوه یا بهمن احتمالی نمانند و از بروز حوادث غیر مترقبه جلوگیری شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید