پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 13034 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

  حبیب‌الله فضل‌الله‌پو در گفت‌وگو با سیده آمل ، در خصوص تمهیدات ستاد انتخابات استان برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی اظهار کرد:‌ براساس ماده ۵۰ قانون انتخابات ریاست جمهوری، برای برگزاری انتخابات در مناطق صعب‌العبور باید با هماهنگی هیات اجرایی و فرمانداران منطقه نسبت به تأمین تدارکات و خدمات پروازی و استفاده از […]

 

حبیب‌الله فضل‌الله‌پو در گفت‌وگو با سیده آمل ، در خصوص تمهیدات ستاد انتخابات استان برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی اظهار کرد:‌ براساس ماده ۵۰ قانون انتخابات ریاست جمهوری، برای برگزاری انتخابات در مناطق صعب‌العبور باید با هماهنگی هیات اجرایی و فرمانداران منطقه نسبت به تأمین تدارکات و خدمات پروازی و استفاده از بالگرد اقدام شود.

وی تصریح کرد: تاکنون سه بالگرد برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور خوزستان و مناطق کوهستانی شهرستان‌های لالی، اندیکا، مسجدسلیمان، دزفول و ایذه پیش بینی‌شده است. در صورت ضرورت و عدم دسترسی راه‌های زمینی این سه بالگرد برای اخذ رأی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت در مناطق صعب‌العبور یادشده از آمادگی کامل برخوردار هستند.

فضل‌الله‌پور بیان کرد: همچنین در شهرهایی که برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در نظر گرفته شده‌اند، شامل خرمشهر، ماهشهر، بهبهان و امیدیه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیک شوراها وجود دارد و از تاریخ ۹ اردیبهشت تاکنون در این راستا مانورهایی برای آشنایی مردم با روند رأی‌گیری الکترونیکی و ارتقاء سطح مهارت عمومی برگزار شده است.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان خاطرنشان کرد: برای انجام ترابری انتخابات و توزیع تعرفه‌ها در بخش پشتیبانی نیز یک هزار و ۷۳۰ خودرو پیش‌بینی شده است.


 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید