جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 13087 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل ، علی طیب‌نیا در پیامی درباره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این مشارکت تاریخ ساز مردم و رای قاطع آنها سرمایه ای بزرگ برای دولت دوازدهم و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور منتخب مردم خواهد بود. بدون تردید برنامه ها و مدیریت جناب آقای دکتر […]

Image result for ‫علی طیب‌نیا‬‎

به گزارش سیده آمل ، علی طیب‌نیا در پیامی درباره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این مشارکت تاریخ ساز مردم و رای قاطع آنها سرمایه ای بزرگ برای دولت دوازدهم و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور منتخب مردم خواهد بود.

بدون تردید برنامه ها و مدیریت جناب آقای دکتر روحانی طی چهار سال گذشته در ایجاد تعامل سازنده با جهان و برقرای آرامش در روابط خارجی کشور از یک سو، و فراهم نمودن ثبات و آرامش در اقتصاد کشور و همچنین بازسازی سرمایه های اجتماعی موجب گردید تا مجددا ملت بزرگوار ایران به ایشان اعتماد نماید و با خلق رویدادی بی نظیر و حماسه ای شکوهمند در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ به استمرار رویکرد و ادامه برنامه های ایشان رای قاطع دهند.

این رای آگاهانه مردم و درک مناسب از شرایط دولت یازدهم و خدماتش در حالی که کشور از مشکلات ساختاری و مصایب باقی مانده از دوران تحریم رنج می برد پیام امید بخشی برای خدمتگزارانشان دارد.

اینجانب ضمن قدردانی خاضعانه و خالصانه از ملت شریف و بزرگ ایران برای رقم زدن چنین حماسه تاریخی، این حضور و اعتماد ملی مردم را به محضر رهبر معظم انقلاب تبریک عرض نموده و کسب یکی از بالاترین آراء تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ایران را به حضور جناب آقای دکتر روحانی تبریک عرض می گویم.


 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید