چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 15153 |
|
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۵۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

 به گزارش واحد خبری سیده آمل ، سیدجعفررسولی  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید طی حضورش در رژه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم، پیام […]

 به گزارش واحد خبری سیده آمل ، سیدجعفررسولی  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید طی حضورش در رژه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم، پیام آور فرهنگ عاشورایی برای ملت ایران بویژه جوانان و نوجوانان دانش آموز و دانشجو است.
فرماندار آمل با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال و آغاز سال تحصیلی جدید با ماه محرم مقارن شده است. افزود: دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در کشور نهادینه کرد که با وجود گذشت ۳۷ سال از عمر آن هنوز تازگی دارد.
رسولی با بیان اینکه وعده‌های خداوند و نصرت حق در پیروزی ما در دوران دفاع مقدس محقق شد، گفت:  موفقیت‌های اعجازگونه و دستاوردهای بی‌نظیر رزمندگان در دوران دفاع مقدس دشمنان را وادار به عقب نشینی کرد.
معاون استاندار و فرماندارآمل با بیان اینکه ایران اسلامی امروزه بعنوان کشوری مقتدر، توانمند و پیشرو با قدرت بازدارندگی بالا در دنیا مطرح است، یادآور شد: این قدرت و همت جوانان با غیرت و دانشمندان متعهد ایران اسلامی  است که جرات تجاوز مجدد را از دشمنان گرفته است.
وی با بیان اینکه ابهت و قدرت ایران اسلامی از مدیریت داهیانه امام و رهبری میسر شد، عنوان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم، پیام آور بصیرت عاشورایی و ولایت پذیری برای ملت ایران بویژه جوانان و نوجوانان دانش آموز و دانشجو است.
او در پایان خاطرنشان کرد: این تقارن حامل این پیام است که اگر می‌خواهیم حیات مادی و معنوی چون حضرت امام حسین (ع) داشته باشیم باید انقلابی بوده و تن به ذلت و سازش با دشمن ندهیم و با توکل به خداوند متعال و علم آموزی و کسب دانش و مهارت کافی در مقابل دشمنان این نظام و اسلام بایستیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید