پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33551 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پایان زنگ تفریح کرونایی درمازندران پایان زنگ تفریح پیک ششم کرونا و ورود به پیک هفتم با یک فوتی در دو هفته اخیر با افزایش آمار مبتلایان به کرونا درمازندران . به گزارش واحد خبری سیده آمل: دکتر پژمان خسروی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان آمل از تغییر رنگینگ نمودار وضعیت کرونا خبر داد و افزود: […]

پایان زنگ تفریح کرونایی درمازندران

پایان زنگ تفریح پیک ششم کرونا و ورود به پیک هفتم با یک فوتی در دو هفته اخیر با افزایش آمار مبتلایان به کرونا درمازندران .
به گزارش واحد خبری سیده آمل: دکتر پژمان خسروی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان آمل از تغییر رنگینگ نمودار وضعیت کرونا خبر داد و افزود: با افزایش ۴ برابری آمار کرونا در استان رنگ بندی اکثر شهرهای مازندران از آبی به زرد تغییر وضعیت داد.

پایان زنگ تفریح کرونایی درمازندران

به گفته رییس شبکه بهداشت آمل، تعداد بیماران سرپایی مشکوک بیماری کرونا به مراکز بهداشتی ودرمانی آمل به ۶۰۰ بیمار در روز رسیده است.

خسروی همچنین تصریح کرد: متاسفانه عادی انگاری‌ها وکاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از اواخر اردیبهشت ماه باعث اوج گیری دوباره بیماری کرونا در تیرماه شد که همین امر سبب ورود شهروندان آملی به موج هفتم شیوع کرونا شده است.

تخصیص یک بخش در ۲ بیمارستان برای بیماران کرونایی

دکتر خسروی از اختصاص دو بیمارستان امام رضا و امام علی آمل برای مراجعه وبستری بیماران کرونایی خبر داد و اظهارداشت: روند مراجعه روزانه شهروندان به مراکز درمانی این شهرستان رو به افزایش است و درصورت ادامه این روند بخشهای دیگری از بیمارستان‌ های امام خمینی و ۱۷ شهریور را برای امداد بیماران درنظر خواهیم گرفت.

توصیه های پزشکی در پیک هفتم کرونا

توصیه های رئیس شبکه بهداشت شهرستان آمل به شهروندان جهت جلوگیری از خطرات بیشتر شیوع کرونا درپیک هفتم و مشکل ساز نشدن سویه‌های جدید به شهروندان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ازجمله زدن ماسک، رعایت بهداشت فردی و فاصله‌های اجتماعی، پرهیز از تجمعات غیرضروری بخصوص در اماکن سربسته است

تزریق ۸۷۳هزار دوز واکسن کرونا درآمل
وی با اعلام اینکه ۸۷۳ هزار دز واکسن درآمل تزریق شده است، اضافه کرد: درحال حاضر همه مراکز بهداشتی ودرمانی روستایی وشهری در نوبت صبح برای تزریق واکسن افراد آمادگی دارند و مشکلی در تامین واکسن وجود ندارد، به همین منظور یک مرکز تجمیعی در مصلی نماز جمعه میر بزرگ شهر آمل برای افرادی که صبح‌ها امکان حضور درمراکز درمانی شهری وروستایی ندارند، برای شیفت‌های بعدازظهروعصر فعال شده است.

دکتر خسروی درادامه تاکید کرد: بیش از ۹۶ درصد شهروندان این شهر دز اول، بیش از ۹۰ درصد دز دوم و بیش از ۵۸ درصد نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید