پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12896 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

  به گزارش پایگاه خبری سیده آمل ، محمدرضا رضایی کوچی نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاربولتن نیوز با اشاره به ماجرای انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر و کشته شدن ۴۳۳ کارگر معدن گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید در این زمینه ورود کند و با بررسی جوانب کار، راه‌حل‌هایی برای […]

 

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل ، محمدرضا رضایی کوچی نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاربولتن نیوز با اشاره به ماجرای انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر و کشته شدن ۴۳۳ کارگر معدن گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید در این زمینه ورود کند و با بررسی جوانب کار، راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از تکرار این‌گونه حوادث ارائه کند و اگر نیازی به تصویب قانون بود، اقدام کند.

وزیر تعاون و صنعت باید در قبال انفجار معدن آزادشهر پاسخگو باشند/ ضرورت ورود کمیسیون صنایع مجلس

وی بابیان اینکه در کشور ذخایر معدن زیادی وجود دارد، افزود: متأسفانه در حال حاضر درصد کمی از معادن در حال استخراج هستند چراکه معادن هنوز به‌خوبی شناسایی نشدند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود کشور برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری استفاده شود، گفت: ما باید طوری از ظرفیت‌ها و منابع موجود کشور استفاده کنیم که منجر به از دست دادن سرمایه‌های انسانی ما نشود.

رضایی با تأکید بر اینکه باید از تجهیزات روز دنیا برای استخراج معادن استفاده کرد، گفت: چرا باید با یک سهل‌انگاری، شاهد داغدار شدن ۴۳ خانواده باشیم.

وی افزود: این کارگران در شرایط بدی کاری قرار داشتند و اگر مسئولین به ایمنی آن‌ها توجه می‌کردند، شاهد این انفجار و اتفاق نبودیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: باید در انفجار این معدن و کشته شدن ۴۳ کارگر هم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس و خانواده‌های داغدار پاسخگو باشد و هم وزیر صنعت و معدن و تجارت.


    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید