شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32921 |
|
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ورودی های آمل نارنجستانی شد ایجاد فضای بصری متناسب با زیست‌بوم مازندران و نیز فضای چشم‌نواز در کمربندی‌ها از اهداف اجرای طرح هر خانواده آملی یک درخت است که باهمکاری جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی و بخشداری‌های شهرستان آمل اجرایی شده است. ورودی های آمل نارنجستانی شد کار زیبایی که در این طرح اجرایی […]

ورودی های آمل نارنجستانی شد

ایجاد فضای بصری متناسب با زیست‌بوم مازندران و نیز فضای چشم‌نواز در کمربندی‌ها از اهداف اجرای طرح هر خانواده آملی یک درخت است که باهمکاری جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی و بخشداری‌های شهرستان آمل اجرایی شده است.

ورودی های آمل نارنجستانی شد

کار زیبایی که در این طرح اجرایی شده است کاشت  گونه نهال نارنج هست تا با ورود به شهرستان آمل، دروازه شمال کشور،با استشمام عطرنارنج برای مسافران و هموطن خاطره سازی شود.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: طرح کاشت ۱۰ هزار نهال درطرح هر آملی یک درخت با حضور مسوولان شهری ، منابع طبیعی گروه‌های جهادی، انجمن‌های محیط‌ زیستی، سمن‌های مردم نهاد، هیات‌های ورزشی و خانواده‌های آملی در کمربندی‌های سه گانه شهر آمل اجرایی شد.

طرح هر آملی یک نهال

سید عباس حسینی دراین مورد گفت: در راستای تاکیدات استاندار مازندران با غرس ۴ هزار اصله نهال درطرح ویژه درختکاری با عنوان هر آملی یک درخت، میزان نهال‌های کاشته شده در ورودی‌های شهر آمل به ۱۰ هزار اصله رسید.

فرماندار شهرستان آمل با بیان اینکه این طرح در راستای ایجاد مبلمان سبز و زیباسازی ورودی‌های شهر‌ها اجرایی می‌شود، افزود: ۵ هزارو ۷۰۰ اصله نهال ازابتدای اجرای این طرح در ورودی‌ های شهر آمل تاکنون غرس شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید