جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32645 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

وحدت مسلمین پاشنه آشیل استکبار در ادامه همایش بین المللی گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل در مصلی نمازجمعه این شهر، کارشناس جبهه مقاومت از یمن به اهمیت مقاومت مردمی در حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل اشاره وتصریح کرد: ما نیز سازش وذلت مقابل زورگویان رانمی‌پذیریم،چون استکبار جهانی و زورگویان ضعف اسلام و […]

وحدت مسلمین پاشنه آشیل استکبار

در ادامه همایش بین المللی گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل در مصلی نمازجمعه این شهر، کارشناس جبهه مقاومت از یمن به اهمیت مقاومت مردمی در حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل اشاره وتصریح کرد: ما نیز سازش وذلت مقابل زورگویان رانمی‌پذیریم،چون استکبار جهانی و زورگویان ضعف اسلام و امت اسلامی را می‌خواهند، آنها از اتحاد محور مقاومت در هراسند و نمی  خواهند این وحدت شکل بگیرد..

به گزارش واحد خبری سیده آمل: سیدسلیم‌ المنتصر کارشناس جبهه مقاومت از یمن سه‌شنبه شب در همایش بین‌المللی چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال ۱۳۶۰ که باحضورفرماندهان ارشدجبهه مقاومت، مسؤولان کشوری، خانواده شهدا و آحاد مردم در مصلای میربزرگ برگزار شد، با بیان اینکه مقاومت همه کشورهای جهان اسلام برگرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه باعث دلگرمی ما بوده وهست واین کشور،انقلاب خودوجنگ تحمیلی رابا استفاده از الگوی عاشورا و مبارزه امام حسین(ع) به عنوان جبهه حق علیه باطل سرانجام رساند.

سیدسلیم‌ المنتصر همچنین افزود: درکشورهای یمن و عراق که در آن مردم مظلوم و بی‌گناه فراوان به دست مزدوران و زورگویان جان دادند، مرگ بر آمریکا و مرگ اسرایبل نه تنها شعار اصلی کشور ایران اسلامی است بلکه شعار ما هم هست و یکی از دلایل مبارزه زورگویان با ملت ما همین است.

وی با تاکیدبر اینکه ما در مسیر و راه خدا، اهل بیت، معصومان و امام حسین(ع) حرکت داریم، ابرازداشت: همان طور که اهل بیت مقابل ظالمان سرتسلیم فرودنمی‌آوردند، ذلت نمی‌پذیرفتند و سازش قبول نمی‌کردند ما نیز مقابل زورگویان دفاع می‌کنیم و سازش نداریم.

المنتصر با اعلام اینکه بیش از صدها هزار نفر از مردم یمن از گذشته تاکنون توسط استکبار و زورگویان کشته شدند، اذعان داشت: بزرگترین جنگ‌ها در کشور یمن رقم خورد چون مردم یمن درمقابل دشمنان خداتسلیم نشدند واستکبارگران و زور گویان از مقاومت یمن ناراحت هستند.

این سید یمنی از رابطه خوب دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، قبل از اسلام اینگونه عنوان کرد:  رابطه خوب یمن با ایران به تاریخ قبل از اسلام برمی گردد چون یمن جزء خاک ایران بوده است و ما ملت ایران را جزیی از خود می‌دانیم.

وی همچنین تصریح کرد:مردم یمن درصحرای کربلانیز نقش‌ آفرین بودند ودر یاری امام حسین(ع) و اهل بیت آن امام فعالیت داشتند.

وحدت مسلمین پاشنه آشیل استکبار

این فعال و مبارز سیاسی یمن با اعلام اینکه اهل کشور یمن از حامیان دین اسلام هستند، یادآور شد: استکبار جهانی و زور گویان ضعف اسلام وامت اسلامی رامی‌خواهند،آنها نمیخواهند محور مقاومت متحد باشد.

وی با اشاره به بیانات خداوند در قرآن و پیروزی حق بر باطل، ادامه داد: باید بدانیم همه محور مقاومت، مبارزان یمن، ایران، عراق و همه کشورها مقابل زورگویان پیروز هستند، دشمنان محور مقاومت ذلت اسلام و نابودی مسلمین را می‌خواهند البته همه می‌دانند که آنها نمی‌خواهند اسلام قدرتمند باشد.

فعال و مبارز سیاسی یمن گفت: مردم یمن عاشقان مردم ایران هستند، ملت یمن دلباخته و عاشق رهبر انقلاب و ولایت فقیه بوده و عاشق سردار دل‌ها و بزرگ مبارزان جبهه مقاومت یعنی سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وحدت مسلمین پاشنه آشیل استکبار

همایش بین المللی چهلمین سالگرد حماسه مردمی ششم بهمن آمل

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید