یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31805 |
|
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

وجود ۱۵۰ مورد اماکن پرخطر درآمل باید کمیته ای با عنوان اندیشه عرفان علامه حسن زاده آملی در آمل راه اندازی شود چراکه برنامه های محتوایی اندیشه عرفان و سلوک این عالم جهان اسلام نیاز به نشر جهت شناخت عموم مردم جامعه امروز و پرورش نسل جوان درآینده می باشد. به گزارش واحد خبری سیده […]

وجود ۱۵۰ مورد اماکن پرخطر درآمل

باید کمیته ای با عنوان اندیشه عرفان علامه حسن زاده آملی در آمل راه اندازی شود چراکه برنامه های محتوایی اندیشه عرفان و سلوک این عالم جهان اسلام نیاز به نشر جهت شناخت عموم مردم جامعه امروز و پرورش نسل جوان درآینده می باشد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: بمناسبت گرامیداشت جایگاه آتش نشانان و هفته آتش نشان، علیرضا شریعت فرماندار ویژه شهرستان آمل بهمراه خانم حق شناس معاون امورمالی و قدرت ا… نائیج نژاد معاون امورسیاسی فرمانداری به دیدار آتش نشانان آمل رفتند.

شریعت سخن را با جایگاه رفیع علامه حسن زاده آغاز کرد و گفت: بایدکمیته ای با عنوان اندیشه عرفان علامه حسن زاده آملی در آمل راه اندازی شود چراکه برنامه های محتوایی اندیشه عرفان و سلوک این عالم جهان اسلام نیاز به نشر جهت شناخت عموم مردم جامعه امروز و پرورش نسل جوان درآینده می باشد.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان آمل با اشاره به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان افزود: افسوس که وقوع حادثه سبب توجه مسئولین و مردم به جایگاه خطیر آتش نشانان شد ای کاش قبل از آن همه بر اهمیت کار آتش نشان واقف بودند تا از بروز خیلی از حوادث جلوگیری می شد.

شریعت همچنین بیان داشت: من بارها بارها در همه جلسات وقتی اسم آتش نشان می آید ارادت خاصی به این عزیزان دارم چرا که آتش نشانان از جمله نیروهای همیشه جهادی هستند که همه عمر خدمت ۳۰ ساله خود را وقف مردم کردند و این است که همه مسئولین و مردم باید قدر آتش نشانان را که سبب آرامش خاطر جامعه هستند بدانند.

وجود 150 مورد اماکن پرخطر درآمل

وجود ۱۵۰ مورد اماکن پرخطر درآمل

امیدصالح پور ریاست سازمان آتش نشانی شهرستان آمل با تقدیر از حسن توجه فرماندار و مسئولین عنوان اطلاعات یکسال اخیر را بصورت گزارش عنوان کرد: ۱۵۰ مورد از اماکن شهرآمل پرخطر و فاقد امکانات اطفاء حریق هستند که این موارد احتمال ریسک بروز حادثه را بالا خواهد برد.

صالح پور همچنین ادامه داد: امسال بیشترین آمار حوادث به دلیل قطع برق در خیابان امام خمینی با ۹۶ مورد امداد آسانسور بود.

وی از عدم حضور نماینده این سازمان درشورای ترافیک شهرستان و مشکلات شهرسازی و جدول بندی خیابانها گلایه خود را اینگونه ابراز داشت: لحظه ها از مهمترین آیتم کارخدمات آتش نشانی است چراکه برای رسیدن به موقع سرصحنه حادثه دوربرگردانهای مناسب جهت دور زدن ماشین اطفاء حریق و رسیدن به حادثه درکارما بسیارحائز اهمیت است.

وجود 150 مورد اماکن پرخطر درآمل
وجود ۱۵۰ مورد اماکن پرخطر درآمل

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید