جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 13009 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۶:۵۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ملی پوش هندبال ساحلی ایران می گوید که بچه ها از جان و دل مایه گذاشتند تا توانستیم مقام سوم رقابت های آسیایی را کسب کنیم. ما با همه کاستی هایی که برای این تیم وجود داشت، توانستیم خوب ظاهر شویم. به گزارش خبرگزاری سیده آمل،امید سه‌کناری بعد از جهانی شدن تیم ملی هندبال ساحلی، […]

هندبال ساحلی

ملی پوش هندبال ساحلی ایران می گوید که بچه ها از جان و دل مایه گذاشتند تا توانستیم مقام سوم رقابت های آسیایی را کسب کنیم. ما با همه کاستی هایی که برای این تیم وجود داشت، توانستیم خوب ظاهر شویم.

به گزارش خبرگزاری سیده آمل،امید سه‌کناری بعد از جهانی شدن تیم ملی هندبال ساحلی، اظهار کرد: بچه ها از جان و دل مایه گذاشتند تا توانستیم مقام سوم رقابت های آسیایی را کسب کنیم. ما با همه کاستی هایی که برای این تیم وجود داشت، توانستیم خوب ظاهر شویم و دل مردم و خانواده هندبال را شاد کنیم. اگر شرایط برای ما مهیا بود، می‌توانستیم نتیجه بهتر از این را هم کسب کنیم.

ملی پوش هندبال ساحلی ایران خاطرنشان کرد: کادر تیم ملی هندبال ساحلی و تمامی بازیکنان از روز اول تمرینات هدف خود را کسب سهمیه جهانی قرار دادیم و خوشبختانه توانستیم به آن هدف برسیم. اولین چراغ برای هندبال ایران روشن شد و امیدوارم این موفقیت ها برای هندبال ایران ادامه‌دار باشد.

او در ادامه سطح مسابقه های آسیایی هندبال ساحلی را بالا دانست و افزود: من اولین سال است که همراه تیم به رقابت‌های آسیایی هندبال ساحلی اعزام می شوم، فکر نمی‌کردم که سطح مسابقات اینقدر بالا باشد. فکر می‌کردم این رقابت ها خیلی ساده است، اما در مسابقات دیدم که سطح مسابقات بسیار بالاست.

سه‌کناری با بیان اینکه پتانسیل ساحلی ایران بالاست ادامه داد: مطمئنم که با این تیم و پتانسیل خوبی که دارد، در سال های آینده نتایج بهتری کسب خواهد شد و بازهم بر روی سکو قرار خواهد گرفت.

او به نقش رییس فدراسیون هندبال علیرضا رحیمی در اعزام این تیم اشاره کرد و گفت: رحیمی از بدو ورودش به فدراسیون این تیم را حمایت کرد. تیمی که قرار نبود به این رقابت ها اعزام شود، با حمایت رحیمی این فرصت برای ما ایجاد شد. خوشحالم که توانستیم قدری جواب اعتماد او را بدهیم و دل رییس فدراسیون و خانواده هندبال را شاد کنیم.

ملی پوش هندبال در پایان گفت: امیدوارم که هندبال ایران در دوره رحیمی به حق خود برسد. هندبالی که در دوره های قبل به دلیل سوءمدیریت نتوانست نتایج خوبی را کسب کند. امیدوارم با حضور رحیمی هندبال ایران جایگاه واقعی خود را بدست آورد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید