جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 11947 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در دومین سفر تبلیغاتی خود به استان یزد، در جمع مردم روستای «فهرج» این استان با بیان اینکه فساد اداری زیبنده نظام مقتدر اسلامی ما نیست، گفت: با اصلاح مدیریت می‌توان زندگی توام با کرامت را برای اعضای جامعه فراهم کرد به‌ویژه که […]

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در دومین سفر تبلیغاتی خود به استان یزد، در جمع مردم روستای «فهرج» این استان با بیان اینکه فساد اداری زیبنده نظام مقتدر اسلامی ما نیست، گفت: با اصلاح مدیریت می‌توان زندگی توام با کرامت را برای اعضای جامعه فراهم کرد به‌ویژه که هر چه از مدنیت و تمدن است از آموزه‌های پیامبر (ص) است و ایشان آمده بودند تا انسان را به کرامت برسانند.

وی افزود: کرامت انسان در شغل‌، معیشت و زندگی با کرامت است و دولت اسلامی موظف است زمینه‌های رشد و کرامت انسان را مهیا و بر اساس قانون اساسی برای هر فرد زندگی حقوق و معیشتی را تامین کند که این شغل و معیشت و تحصیل در شأن و کرامت انسان باشد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بدون تردید گام‌های بلندی برداشته‌ایم و به قله‌های متعددی هم دست یافته‌ایم، تاکید کرد: اما مشکلاتی داریم که زیبنده نظام نیست؛ از جمله فقر، بیکاری، بی‌شغلی، خجلت سرپرست خانواده، زیبنده این کشور نیست و فساد اداری نیز زیبنده این نظام مقتدر نیست.

رئیسی ادامه داد: بدون‌شک کشوری که هشت سال مقاومت کرده و در حوزه‌های مختلف هوا و فضا و موشکی و در مساله علم و فناوری و نانو حرف اول را می‌زند، می‌تواند یک نظام اداری را بدون هر گونه فساد به‌وجود آورد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ما در کشور مشکل آب نداریم بلکه مشکل کمبود مدیریت بر آب است، گفت: مشکل فقط ساختارهای نادرست اقتصادی نیست، مشکل کمبود مدیریتی مقتدر برای اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان یزد، اظهار کرد: یزد چهارراه و مرکز صنعت، معدن و تجارت برای کشور است و می‌توان در صنایع مختلف، با برنامه‌ریزی و هدایت این استان را در جایگاه برتر کشور قرار داد. استانی که ویژگی آن قناعت، پرکاری و مجاهدت است و چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم یزد اهل درجا زدن نیستند و می‌توانند کارگاه های تعطیل یا نیمه تعطیل را به مدار تولید آورند و از سویی اقتصاد ما نیز باید درون‌زا و برون‌نگر باشد و ما می‌توانیم سالی ۲۵ درصد از کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل را بر مدار تولید آوریم.

رئیسی تاکید کرد: نگاه همه ما باید به توانمندی‌های درون کشور باشد و همه مشکلات می‌تواند به‌دست مردم حل شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید