پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33497 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

هشداربهداشتی وکشاورزی درشورای اداری آمل طرح موارد اضطرار از سوی دودستگاه اجرایی شبکه بهداشت، درمان شهرستان آمل و اداره جهاد کشاورزی این شهرستان در نشست هم اندیشی شورای اداری فرمانداری آمل و جمعبندی نهایی سیدعباس حسینی فرماندار این شهرستان در دستور کار به گزارش واحدخبری سیده آمل: در نشست شورای اداری شهرستان آمل با ریاست […]

هشداربهداشتی وکشاورزی درشورای اداری آمل

طرح موارد اضطرار از سوی دودستگاه اجرایی شبکه بهداشت، درمان شهرستان آمل و اداره جهاد کشاورزی این شهرستان در نشست هم اندیشی شورای اداری فرمانداری آمل و جمعبندی نهایی سیدعباس حسینی فرماندار این شهرستان در دستور کار

به گزارش واحدخبری سیده آمل: در نشست شورای اداری شهرستان آمل با ریاست سیدعباس حسینی فرماندار آمل، دکتر پژمان خسروی، ریاست اداره بهداشت ودرمان آمل با اظهار نگرانی از افزایش مجدد مبتلایان به کرونابیان داشت: در رنگبندی محور ستونی کرونا از ۹۶ شهرستان کشور که با رنگ زرد مشخص شده بودندباافزایش آماری به ۱۰۵ شهرستان تبدیل شد.

خسروی با اظهارنگرانی از عادی انگاری کرونا در فاصله اجتماعی تصریح کرد: افراد حتما در اماکن سربسته با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، مسائل بهداشتی و تزریق واکسن این ویروس را مانند پیک های قبل کنترل کنند.

هشداربهداشتی وکشاورزی درشورای اداری آمل
به گفته مهندس مهردادفولاد ریاست اداره جهاد کشاورزی، افزایش دما و کاهش چشمگیر بارندگی تا نیمه مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که این روند سبب پایین رفتن سطح آب‌های زیرزمینی و کاهش آبدهی ۲۰ درصدی رودخانه هراز و درنهایت خشکسالی اراضی کشاورزی امسال را درپی دارد.
فولاد سطح استرس اراضی شالیزاری را تاکنون ۵۷۰۰ هکتار اعلام کرد وگفت: درنتیجه، قطعا ما با کاهش کیفی وکمی محصول و افزایش افت تبدیلی آن روبرو خواهیم شد.

طرح های حمایتی پیشنهاد شده جهادکشاورزی آمل

این مدیر جهادکشاورزی با ارائه ۳ پیشنها حمایتی از فرماندار شهرستان درخواست پیگیری و پشتیبانی از شالیکاران راکردواذعان داشت:با آزادسازی و رهاسازی آب پشت سد در ۳ الی ۴ مرحله طی دوهفته آینده می توان نسبتا به کشاورزان امید ادامه کار داد.
فولاد دومین درخواست را در زمینه تامین برق چاه‌های آب زراعتگران بیان کرد و افزود: تخصیص سوخت به میزان کافی برای چاه‌های دارای پروانه و غیرپروانه، حداقل ۱ میلیون لیتر که ۶۰درصد نفت و مابقی گازوئیل می باشد به تفکیک مناطق بخشداریها و دهیاری روستاییانجام شود.
در ادامه این هم اندیشی سیدعباس حسینی در جمعبندی خودباتاکیدبر حضور همه دستگاههای اجرایی شهرستان درطرح هوشمندسازی ابراز داشت: پیگیری طرح تنظیم بازار شهید امانی ادامه دارد ولی متاسفانه کمبودهاهمچنان مشهود است که نیاز به تحرک بیشتر ازسوی دستگاههای متولی امر دیده می شود.
به گفته فرماندار آمل: انتظار می رود کلیه دستگاهها از شهرداریها و دهیاریها و… اشتغال خود توسط پیمانکاران و طرف قرار دادشان را در سامانه رصد اشتغال ثبت نمایند و دراین خصوص اداره کار و رفاه اجتماعی هماهنگی های لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید