یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34119 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نقش آفرینی هنرمندان در ایجادفرهنگ درست روح الله ایرانمهر، دبیر دومین جشنواره “فانوس”: دومین جشنواره هنری “فانوس” ویژه تولیدات هنری درحوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت با حضور ۱۳۵۵ اثر از هنرمندان مازندرانی در ۷ بخش اصلی و یک بخش جنبی، در سالن اجتماعات شهرداری آمل خاتمه یافت. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیرکل […]

نقش آفرینی هنرمندان در ایجادفرهنگ درست

روح الله ایرانمهر، دبیر دومین جشنواره “فانوس”: دومین جشنواره هنری “فانوس” ویژه تولیدات هنری درحوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت با حضور ۱۳۵۵ اثر از هنرمندان مازندرانی در ۷ بخش اصلی و یک بخش جنبی، در سالن اجتماعات شهرداری آمل خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران دراختتامیه دومین دوره جشنواره هنریفانوس” باقدردانی از تلاش هنرمندان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس بیان داشت: تاکنون برای آثار ارزش‌های دفاع مقدس، امنیت و مدافع حرم کارهای مناسبی صورت نگرفته است.

نقش آفرینی هنرمندان در ایجادفرهنگ درست
نقش آفرینی هنرمندان در ایجادفرهنگ درست
seyyedeamol.ir

سردار عبدالله ملکی افزود: این جشنواره پنجمین دوره سطح ملی را سپری نموده که امسال در مازندران این جشنواره دومین دوره به اجرا درآمد و با توجه به آثار ارسالی خوشبختانه مورد استقبال خوب هنرمندان قرار گرفته است.

این مدیر حفظ ارزش های دفاع مقدس هدف از برگزاری این جشنواره برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید دانست و ابراز داشت: تاکنون برنامه ریزی مدون مناسب برای فرهنگسازی ایثار و مقاومت انجام نشده است تا انتقال ارزش های انقلاب به دهه نودی و هشتادی صورت پذیرد تا ببینند این انقلاب با چه مشملاتی مواجه بوده است و برای دفاع از وطن و حفظ ارزش های کشور ۱۷ هزار شهید چگونه بدست دشمنان ما ناجوانمردانه کشته شدند.

نقش آفرینی هنرمندان در ایجادفرهنگ درست

به گفته سردارملکی تلاش کمرنگ در زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت موجب شد امروز ما شاهد بی‌بصیرتی ها در جامعه مدنی خود باشیم که می توانستیم از شیوه های جامع هنری بهترین بهره را برای شناختن فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان داشته باشیم که با برپایی این جشنواره ها اگرچه دیر بنیاد کارهای فاخری را شاهد است.

وی از ارسال ۱۳۵۵ اثر از هنرمندان به دبیرخانه جشنواره خبر داد وگفت: هنرمندان در هفت بخش تئاتر، موسیقی و موارد دیگر هنرمندان از این جشنواره استقبال کردند که هنرمندان مازندرانی بیشترین رتبه را در بخش‌های متعدد کسب کردند.

نقش آفرینی هنرمندان در ایجادفرهنگ درست
نقش آفرینی هنرمندان در ایجادفرهنگ درست seyyedeamol.ir

 در ادامه این اختتامیه ذات‌اله زارعی، مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری مازندران نیز بیان داشت: هنرمندان نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید دارند اگرچه تاکنون گام آنچنانی انجام نشد ولی امروز به برکت خون شهدا دشمنان اسلام نمی‌توانند کاری از پیش ببرند چون انقلاب تبدیل به درختی تنومندی با ریشه‌های قوی شده است.

تغییر استراتژیک دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم

وی با اشاره به اینکه امروز استراتژی دشمن تغییر کرده و فتح اندیشه‌ها و افکار و تغییر ذائقه جوانان شده است، اذعان داشت: دشمن با هزینه فراوان مالی و تبلیغات و پروگانداهای قوی، کار خود را بر علیه انقلاب و نظام انجام داد که یکی از مشکلات امروز جامعه و جوانان ما در امر بصیرت، ارتقا سطح بینش سیاسی جوانان و نوجوانان است که باید دراین حوزه کار شود.

هنرمندان بهترین قشر تاثیرگذار در ایجاد داده‌های درست

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه یکی از موضوعات آن تحلیل مسائل داخلی کشور است که جوانان نتوانستند تحلیل درستی از حجمه تبلیغاتی رسانه های دشمن داشته باشند، ادامه داد: متاسفانه در امر داده‌ها کار نشده است چیزی که دشمن در اتاق فکر خود کار می‌کنند و با کمک دانشمندان و قدرتمندان سیاسی طرح و برنامه می دهند.

زارعی خاطرنشان شد: هنرمندان بهترین قشر تاثیرگذار در ایجاد داده‌های درست هستند که آن بصیرت افزایی را عمق ببخشند.

در حاشیه این اختتامیه ازآثار برتر با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید