شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12408 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۴۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

وزیر اسبق علوم با بیان اینکه موضوع دانشجوی ستاره‌دار از زمان اصلاح‌طلبان مطرح بوده است، گفت: بحث دانشجوی ستاره‌دار مسئله‌ای بود که در زمان وزارت دکتر معین انجام می‌شد ولی با دروغ آن را به دولت نهم و دهم نسبت دادند.   به گزارش خبرگزاری سیده آمل ،محمدمهدی زاهدی وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری […]

خبرگزاری فارس: موضوع دانشجوی ستاره‌دار از زمان دولت اصلاح‌طلب مطرح بود/ اصلاح‌طلبان با فضاسازی رسانه‌ای دروغ اخراج دانشجویان را مطرح کردند

وزیر اسبق علوم با بیان اینکه موضوع دانشجوی ستاره‌دار از زمان اصلاح‌طلبان مطرح بوده است، گفت: بحث دانشجوی ستاره‌دار مسئله‌ای بود که در زمان وزارت دکتر معین انجام می‌شد ولی با دروغ آن را به دولت نهم و دهم نسبت دادند.

 

به گزارش خبرگزاری سیده آمل ،محمدمهدی زاهدی وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری ، در رابطه با اینکه برخی این‌ روزها بحث دانشجوی ستاره‌دار در دولت‌های نهم و دهم را مطرح می‌کنند، گفت: اوایل شهریورماه ۸۴ به عنوان وزیر علوم منصوب شدم و  ۲۰ شهریورماه آن سال نتایج کنکور سراسری اعلام شد، در آن زمان مسئولان سازمان سنجش نسبت به دولت قبل که دولت اصلاحات بود هیچ تغییری نکرده بود و  رحیمی رئیس سازمان سنجش و  خدایی معاون سازمان بودند که از دولت قبل همچنان روی کار بودند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج کنکور دیدم که یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب تیتری با عنوان «ستاره‌دار کردن دانشجویان» را مطرح کرده است، از مسئولان وقت سازمان سنجش پرسیدم که قضیه ستاره‌دار شدن دانشجویان چیست که گفتند در اعلام نتایج مقابل نام برخی داوطلبان ستاره قرار دادیم، زیرا این افراد با نقص پرونده مواجه بودند. به‌طورمثال در کارنامه آنها مشکلی بوده که مشکلات نیز قابل رفع بود و این مسئله از زمان وزارت دکتر معین انجام می‌شد.

زاهدی گفت: از زمان وزارت معین به این صورت بود که نقص پرونده و مشکلاتی که داوطلبان کنکور داشتند و قابل‌رفع بود، به این صورت به آنها اطلاع‌رسانی می‌شد که جلوی نام آنها یک ستاره می‌زدند تا این افراد مشکل را برطرف کنند و علامت ستاره به معنای مراجعه این افراد برای رفع مشکل‌شان بود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: این مسئله از زمان دولت اصلاحات وجود داشت و در زمان ما نیز همان مدیران دولت اصلاحات مسئولیت سازمان سنجش را داشتند و همان روند قبلی را طی کردند، ولی جریان اصلاح‌طلب برای اینکه وزارت علوم را بکوبد، به دروغ‌ فضاسازی کرد.

وی عنوان کرد: امکان ندارد حتی یکی از افرادی که مقابل نامش در سال ۸۴ ستاره داشت، در دانشگاه پذیرفته نشده باشد، در آن زمان هم اعلام کردیم که اگر کسی پذیرفته نشده است، مطرح کند. حالا هم می‌گویم حتی یک نفر اگر ادعا می‌کند که مقابل اسمش ستاره بوده و پذیرفته نشده اعلام کند.

زاهدی گفت: مسئله ستاره‌دار کردن دانشجویان فضاسازی رسانه‌ای و دروغ و مطرح کردن اخراج دانشجویان بوده است که روزنامه‌های اصلاح‌طلب این کار را انجام دادند، ولی این مسئله از زمان معین انجام می‌شده، ولی جریان اصلاح‌طلب به دروغ فضاسازی رسانه‌ای انجام دادند تا مسئله‌ای با عنوان اخراج دانشجویان را مطرح کرده و آن را به دولت‌های نهم و دهم نسبت دهند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید