دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35307 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

محرم درامامزاده عبدالله آمل در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش و شهر امامزاده عبدالله با مدیریت حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی، امام جمعه این شهر و مسئولین شهرستانی بمناسبت هفته بهزیستی و هفته شورای نگهبان از حضور مدیریت بهزیستی امامزاده عبدالله و ریاست شورای نگهبان شهرستان آمل و مدیران شهری قدردانی شد. به گزارش […]

محرم درامامزاده عبدالله آمل

در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش و شهر امامزاده عبدالله با مدیریت حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی، امام جمعه این شهر و مسئولین شهرستانی بمناسبت هفته بهزیستی و هفته شورای نگهبان از حضور مدیریت بهزیستی امامزاده عبدالله و ریاست شورای نگهبان شهرستان آمل و مدیران شهری قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امام جمعه شهر امامزاده عبدالله با تاکید بر اینکه آستان مقدس امامزاده عبدالله بعنوان ۱۰ بقاع متبرک مطرح و شاخص کشور معرفی شده است: ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن ماه محرم درچهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش و شهرامامزاده عبدالله مسائل امنیتی و حفظ شعائر دینی پوشش عفاف و حجاب از مهمترین مباحث کارگروه فرهنگی جلسه بود تا با برخوردی محبتانه و رحمتانه به برگزار هرچه بهتر مراسمات کمک کنند.

به گفته حسین زاده برسمنانی الحمدالله شهر امامزاده عبدالله به لحاظ موقعیت مذهبی و معنوی از کمترین حواشی تذکرات برخورداراست.

محرم درامامزاده عبدالله آمل

وی دومین مصوبه این جلسه را برگزاری نماز عاشورایی ظهرعاشورا اعلام کردو گفت: با توجه به اینکه ۵ مرداد ماه مصادف با سالروز برگزاری نماز جمعه بعداز انقلاب با امامت آیت الله طالقانی است روز جمعه ۶ مرداد نماز عاشورا با شکوه بیش از پیش برگزارخواهدشد.

تقارن نماز ظهرغاشورا با نماز جمعه

امام جمعه امامزاده عبدالله تصریح کرد: با تقارن همزمانی نماز ظهر عاشورا و نماز جمعه و مراسمات دسته روی مصوب شد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی آستان مقدس بقاع متبرک و پایگاههای بسیج به گونه ای برنامه ریزی شود تا قبل از نماز برنامه های دسته روی به اتمام رسد.

پیاده روی حرم تا حرم از امامزاده ابراهیم تا امامزاده عبدالله

حسین زاده برسمنانی با اشاره به اینکه نماز ظهر عاشورای امام حسین علیه السلام بصورت نماز جمعه عاشورایی درحرم آستان مقدس امامزاده عبدالله برگزار می شود، ابراز داشت: سومین محور جلسه امروز برنامه کاروان پیاده حرم تاحرم و جاماندگان زیارت اربعین سید الشهداء بود که سال گذشته بالغ بر ۱۰ هزارنفر در این مراسم شرکت داشتند و امسال تمام سعی ما حضور حداکثری تا ۳۰ هزارنفر هست.

برپایی موکب ها بین راه پیاده روی

امام جمعه شهر امامزاده عبدالله از برپایی مواکب عزا داری خبرداد و افزود: در این موکب ها علاوه بر نذر اطعام دهی برنامه های فرهنگی جهت معرفی نهضت عاشورا ومظلومیت امام حسین و ۷۲ یار وفادارش صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید